Zielononiebieski makijaż kosmetykami Mystik Warsaw z Kontigo

Wiosna już tuż tuż, postanowiłam więc podzielić się z Wami moim kolorowym makijażem wykonanym kosmetykami Mystik Warsaw. Jest to marka dostępna w drogerii Kontigo. Kontigo poznałam w chwili, gdy otworzyli nową drogerię w Sadybie Best Mall, wcześniej widziałam tylko recenzje w internecie, nigdy nie było mi po drodze do centrum, a tylko tam początkowo Kontigo posiadał sklepy. 

mystik warsaw, kontigo

Kosmetyki Mystik Warsaw

Pierwszą rzeczą, jaka rzuciła mi się w oczy wchodząc do drogerii była duża paleta testerów cieni do powiek firmy Mystik. Ogromnym plusem jest to, że można kupić wkłady do palety magnetycznej, co wśród wielu osób interesujących się makijażem jest bardzo wygodne, ponieważ dużą liczbę cieni można trzymać w jednym miejscu ograniczając przy tym sporo miejsca. Ale oczywiście nie tylko to jest ważne :) Cienie mają bardzo dobrą pigmentację i prawie w ogóle się nie osypują. Do wyboru mamy cienie matowe, perłowe, metaliczne. A to wszystko w ogromnej gamie kolorystycznej ! 

Pierwsze zakupy w Kontigo

Korzystając z promocji -40% na kolorówkę kupiłam na próbę kilka cieni oraz brokat do oczu. Bardzo miłą niespodzianką była znaleziona w wizytówka sklepu z odręcznym komplementem napisanym przez Konsultankę / Sprzedawczynię . Niby człowiek ma świadomość, że jest to tylko chwyt marketingowy, ale kto nie lubi usłyszeć czy przeczytać miłego słowa na swój temat? :D

cienie mystik, brokat do oczu

Pierwsze próby wykorzystania nowych cieni i brokatów:



Testy kosmetyków Mystik Warsaw

Jakiś czas temu na fanpage'u #Kontigo pojawiła się informacja o możliwości przetestowania kosmetyków z Mystik. Znając już część asortymentu marki miałam ochotę poznać nowe produkty, postanowiłam więc wysłać zgłoszenie i się udało :) Paczka pojawiła się u mnie kilka dni temu. 

Tak jak widać na zdjęciu dostałam:
- pięć wkładów cieni - kolory:
- paleta magnetyczna
- brokat do oczu
- eyeliner we flamastrze 
- rozświetlacz Prosecco

Oprócz tego w paczuszce znalazłam spray do mycia pędzli oraz silikonową matę do czyszczenia pędzli. Nie ukrywam, że te akcesoria bardzo mi się przydadzą :D



Wróćmy do tematu posta - poniżej przedstawiam Wam makijaż, który wykonałam wszystkimi kosmetykami z powyższego zdjęcia :) Choć zwykle lepiej czuję się w neutralnych kolorach, to widząc słońce za oknem, temperaturę powyżej 10 stopni taki makijaż sprawił mi wiele radości! 






Zapraszam również na tutorial :)

tutoriale, makijaż makeup tutorial


1.Nakładam krem pod oczy, aby w czasie malowania góry , dolna część oka się nawilżała.
2.Nakładam korektor od ruchomej powieki aż pod brwi. Nie gruntuję.
3.Od zewnętrznego kącika do 3/4 ruchomej powieki pokrywam cieniem "pine"
4.Pozostałą część ruchomej powieki pokrywam cieniem "swimmer" 
5.Blenduję cienie łącząc przejście między nimi oraz rozcieram granicę między podkładem a cieniem.
6.Pozostałą część powieki gruntuję bezbarwnym pudrem
7.Używając cienia "mysterious" zaznaczam załamanie powieki oraz rozcieram granice robiąc łagodne przejście z niepomalowaną częścią powieki.  
8.Wewnętrzny kącik rozświetlam cieniem "naked"
9 i 10.Eyelinerem maluję kreskę zaczynając ją w miejscu gdzie zaczynają się najkrótsze rzęsy.
11.Pędzelkiem nakładam rozświetlacz Prosecco żeby rozświetlić obszar pod łukiem brwiowym.
12.Na dolną powiekę, na którą wcześniej nałożyłam korektor i puder nakładam cień "swimmer"
13.W zewnętrznym kąciku nakładam cień "pine" i łączę oba kolory.
14.Za pomocą cienia "mysterious" blenduję całą dolną powiekę.
15.W wewnętrznym kąciku nakładam cień "mist"
16.Na środkową część dolnej powieki nakładam brokat do oczu w kolorze "Clear Blue"

Maluję rzęsy, linię wodną, doklejam sztuczne rzęsy , nakładam podkład, konturuję twarzy i nakładam pomadkę i podkreślam brwi. Makijaż gotowy :)

Mam nadzieję, że Wam się podoba i teraz, gdy idzie wiosna również macie ochotę na kolory!

Beauty by ZaWula

Makijażem interesuję się od kilku lat. Uwielbiam malować siebie i innych. Ostatnimi czasy stałam się Aliholiczką, dlatego jeśli zastanawiasz się czy warto coś kupić, sprawdź czy nie opisałam już tego w którymś poście :)

3 komentarze:

  1. Piękny, wiosenny makijaż. O Kontigo słyszałam wiele dobrego, muszę się tam wybrać gdy znów będę w Warszawie :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz! Jest mi bardzo miło, że zainteresowałam Cię tym postem. Daje mi to motywację do pisania kolejnych :)

Jeśli prowadzisz bloga zostaw po sobie ślad, chętnie poczytam to, co piszą inni :)