Tanie lakiery hybrydowe BLING z Chin - Recenzja hybryd z Aliexpress

Lakiery hybrydowe Bling z Aliexpress to chyba najpopularniejsze tanie hybrydy, które możemy kupić w Chinach. W swojej gamie kolorystycznej mają około 80 kolorów .
Hybrydy Bling są tak znane, ponieważ ich ceny na Aliexpress wahają się zwykle w przedziale 1.1 - 1.4 $ , natomiast często można znaleźć promocje płacąc za 1 sztukę 0.8-1 $ .  Blingi sprzedawane są w małych buteleczkach , w których wg sprzedawców powinno się znaleźć 6ml lakieru.  Niestety nie zawsze otrzymujemy tyle mililitrów ile powinniśmy dostać.

tanie hybrydy bling z chin


Często można znaleźć zdjęcia i opinię dziewczyn , które za pomocą np. wykałaczki sprawdzały ile lakieru znajduje się w buteleczce. Czasem jest to 3/4 buteleczki , często emulsja sięga do połowy, ale zdarzają się i sprzedawcy, od których otrzymujemy lakier tylko na dnie opakowania. Warto to zawsze sprawdzić przed wystawieniem opinii sprzedawcy. Lepiej ostrzec kolejnych kupujących o nieuczciwym Sprzedawcy. Wg Chińczyków ( bo to głównie oni handlują na Ali ) buteleczki mieszczą więcej niż 6ml dlatego rzadko możemy trafić na lakier wypełniony prawie po brzegi. Wg ostatnich informacji, które wyczytałam w wielkich internetach 6ml to buteleczka wypełniona powyżej połowy. Ale czy ktoś to faktycznie sprawdził?  Nie wiem.... 

Trwałość lakierów hybrydowych Bling

Moje paznokcie nie chcą idealnie współpracować  z hybrydami, ponieważ niestety często się łamią co prowadzi do zadarcia się również hybrydy. Oprócz tego przez dużą łamliwość trudno mi zapuścić długie paznokcie i zabezpieczać poprawnie wolny brzeg. ( Znalazłam sposób na wzmocnienie plytki i szybki wzrost , ale niestety nie jestem systematyczna. Jeśli jesteś ciekawa zapraszam do linku z postem jak olejować paznokcie . W związku z tym wszystkim hybrydy utrzymują mi się od 6 do 14 dni w zależności od tego czy paznokcie wytrzymają bez łamania się i czy dobrze zabezpieczę brzeg wolny. Czytając opinie innych dziewczyn zauważyłam, ze lakiery Bling utrzymują się zwykle od tygodnia do trzech tygodni

Kolory , ich krycie i konsystencja

W tej kwestii bywa różnie. Są kolory które dobrze kryją po 2 warstwach i dobrze się rozprowadzają po paznokciu, a są i takie ,  które nawet po trzech warstwach nie zakryją na płytki paznokcia w 100% . Największym problemem są lakiery, które od nowości maja konsystencje tzw. Gluta :p  . Mamy jeszcze szanse wybrnąć z takiej sytuacji . Połóż lakier w ciepłym miejscu, np na grzejniku na kilka minut. Pod wpływem ciepła jest szansa, ze lakier uzyska odpowiednia konsystencje. Niestety nie zawsze przynosi to pozytywne efekty. Najlepiej unikać koloru białego i czarnego. Wśród hybryd są to ogólnie kolory "specjalnej troski" i potrzebują ze tak powiem więcej uwagi. Mam na myśli problemy z utwardzaniem (często trzeba je dłużej utwardzać) oraz problem ze znalezieniem odpowiedniej firmy , której udało się stworzyć te kolory odpowiedniej jakości. Mówię tu oczywiście o jakości pod kątem efektów, które otrzymamy malując paznokcie. Jak pewnie wszystkim wiadomo lakiery kupowane na Aliexpress nie posiadają żadnych badań. Nie znamy ich składu. Po kilku latach ich używania nie zauważyłam efektów ubocznych , ale jestem świadoma tego , ze mogą pojawić się dopiero po np. 10 czy 15 latach wpływając na ogólne zdrowie mojego organizmu.

chińskie lakiery hybrydowe Bling z aliexpress

Zdejmowanie / zmywanie hybryd

Nie mam doświadczenia w pozbywaniu się hybryd za pomocą frezarki, zawsze usuwam je za pomocą zmywacza. Prawie od zawsze używam różowego zwykłego zmywacza do paznokci z pompka z biedronki bez acetonu. Za pomocą bloczku do polerowania usuwam top i nasączony zmywaczem wacik bezpyłowy nakładam na paznokieć i zawijam folia aluminiowa. Czekam ok 10 minut. Po zdjęciu folii i wacika zwykle prawie cały lakier odczepiony jest już od mojej płytki paznokcia i wystarczy go tylko delikatnie zdrapać. Pod tym względem lakiery Bling są idealne. To jedne z najlepiej usuwających się hybryd z Ali, zaraz za nimi postawiłam lakiery Monasi.

Top i baza

O ile na temat bazy nie słyszałam złych opinii, na temat topu pojawiały się dość często zażalenia. Głównym powodem jest to, że top bardzo szybko zasycha w buteleczce i nic nie da się już na to poradzić. Dlatego jeśli szukasz dobrego topu , poszukaj innej firmy i na Bling się nie decyduj. Szkoda nerwów , pieniędzy i przede wszystkim czasu. Przypominam,  ze paczki z Chin dochodzą do nas zwykle po ok 2 - 3 tygodniach. 




Podsumowując - hybrydy Bling z Chin mają dużą paletę kolorów , są tanie i świetnie się zmywają. Korzystając z na prawdę dobrze sprawdzonego sklepu nie powinniśmy mieć problemu z gęstą konsystencją. Unikajmy jedynie topu oraz koloru białego i czarnego.

Poniżej linki do sklepów, z których lakiery przychodziły w dobrym stanie:
- Sklep nr 1
- Sklep nr 2
Sklep nr 3 

Beauty by ZaWula

Makijażem interesuję się od kilku lat. Uwielbiam malować siebie i innych. Ostatnimi czasy stałam się Aliholiczką, dlatego jeśli zastanawiasz się czy warto coś kupić, sprawdź czy nie opisałam już tego w którymś poście :)

4 komentarze:

  1. Pięknie wyglądają.
    Co do koloru białego i czarnego to nie przepadam więc mała by była strata :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Zapowiadają się ciekawie. Ja używam głównie Semillaca i Neo Nail.

    OdpowiedzUsuń
  3. Też lubie blingi!
    Bardzo przyjemnie tu u Ciebie, zaglądam już od dawna nieoficjalnie, ale teraz już mogę oficjalnie zaprosić się do siebie: http://blondynkaztytuleminzyniera.blogspot.com/

    Na pewno będę zaglądać częściej! Dodaje Cię do obserwowanych :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie miałam ich jeszcze, ale zamówiłam i czekam :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz! Jest mi bardzo miło, że zainteresowałam Cię tym postem. Daje mi to motywację do pisania kolejnych :)

Jeśli prowadzisz bloga zostaw po sobie ślad, chętnie poczytam to, co piszą inni :)