Recenzja kompletu tanich pędzli z Chin za 12zł

Przyszedł czas na recenzję ostatniego już zestawu pędzli, który zamówiłam jakiś czas temu z Aliexpress. Zestaw składa się z 12 pędzli , wszystkie wykonane są z syntetycznego włosia i mają trochę krótsze trzonki niż standardowe pędzle.

Zapłaciłam za niego 2,5$ ( niecałe 10 zł) , ponieważ za coinsy , które uzbierałam mogłam kupić kupon o wartości 1$. Obecnie bez kuponów pędzelki kosztują 3,33$ .

Pokrótce opowiem kilka słów na temat każdego z nich:

pedzelki aliexpress




Pędzle z biało-czarnym włosiem – są gęste, zbite i przyjemne w dotyku. Włosie jak połowa pędzli na Ali – jest dobrej jakości. Największy świetnie sprawdza się przy nakładaniu rozświetlacza na kości policzkowe (ostatnio polubiłam nakładanie rozświetlacza mniejszymi pędzelkami , mam wrażenie, że dzięki temu ostateczny efekt jest lepszy – rozświetlacz nie roznosi się na zbyt dużą część twarzy, jest precyzyjnie nałożony i pod odpowiednim kontem ładnie podkreśla szczyty kości . )

Dwa pędzelki płaskie – nie jestem ich zwolenniczką. Rzadko po nie sięgam, o ile można w ogóle powiedzieć , że z nich korzystam. Podczas gdy maluję mogą mi się jedynie przydać do nakładania / klepywania cieni na powiekę ruchomą. Samo włosie jest mięciutkie , nie drapie, ale konstrukcja pędzla jeśli mogę tak to nazwać jest zrobiona w taki sposób, żę pędzel jest sztywny, nie ma możliwości wygiąć go we wszystkie strony .



Pędzle z brązowym włosiem – skośny i płaski . Skośny ma dość długie włosie, zwykle korzystałam z pędzli o krótszych włoskach, ale jeśli inne pędzle mam już ubrudzone przychodzi kolej na niego. Można nim szczegółowo pomalować brwi, ew. poprowadzić kreskę na oku, ale staram się tego unikać, ponieważ tak jak mówiłam, ze względu na długość jest mniej precyzyjny jeśli chodzi o eyeliner.

Płaski pędzelek jest tak samo sztywny konstrukcyjnie jak płaskie pędzelki z czarno-białym włosiem. Czasami używam go do nakładania pigmentów z żelem z Kryolanu, ale wielkiego szału nie ma. Myślę, że można go również zastosować do nakładania kamuflażu. Dzięki temu , że jest sztywny i mały jest dość precyzyjny.

Cieniutki pędzlek z białym włosiem – to jest chyba mój pędzelek nr 1 z tego zestawu! J IDEALNIE współpracuje z żelowym eyelinerem z Maybelline. Jest mega precyzyjny podczas malowania kreski. Używam go za każdym razem gdy maluję kreskę ( raz dziennie, raz na dwa dni ) i do tej pory przez ok 2 miesiące nic się z nim nie stało. Nadal pięknie maluje. Świetny do nauki malowania kresek – polecam z własnego doświadczenia :D
pedzel eyeliner z chin

Teraz czas na  troszeńkę grubszy model – ten również jest jednym z moich ulubionych jeśli chodzi o ten komplet pędzli.  Bardzo dobrze nakładami się nim cienie na dolną powiekę. Dzięki niemu mogę kontrolować grubość , szerokość nałożonego cienia pod okiem. Bardzo przydatny pędzel , ponieważ często tylko delikatnie podkreślam dolną powiekę.

Pędzle do blendowania – tzw. miotełki.
Cóż… Jeden z nich faktycznie wygląda jak mini miotła. Jest rzadki i mocno rozczapierzony, przez co ciężko cokolwiek nim zrobić. Jak ktoś się uprze to może i coś tam zblenduje. U mnie używany rzadko.


Dwie pozostałe miotełki są  gęstsze i bardziej zbite.  Nimi można już  coś zdziałać. Używam ich zamiennie z innymi pędzlami do blendowania. Nie są jednymi z moich ulubionych  wśród wszystkich pędzli , ale spokojnie dają radę. Jeśli ktoś nie ma dużych wymagań, uczy się malować – są w porządku.

Dwa spłaszczone pędzle – te bardzo fajnie sprawdzają się w łączeniu kolorów na oku, w blendowaniu .  Są całkiem gęste, wystarczająco zbite,  robią naprawdę dobrą robotę.

Podsumowując :
7 pędzli używam dość często wykonując makijaże. 5 używam rzadko, sporadycznie lub w ogóle w zależności od modelu.  Trzonki są lekkie w porównaniu do innych pędzli , które posiadam. Nie było czuć od nich chemicznego nieprzyjemnego zapachu, wszystkie przyszły całe i pomimo wielu myć  nadal wyglądają bardzo dobrze. Nie jest to jakość włosia tak dobra jak niektóre zestawy z Aliexpress, ale 10 zł to moim zdaniem cena na tyle dobra, aby zamówić cały zestaw nawet dla tych 2-3 wybitnych pędzelków, jakie znajdują się w tym komplecie. Jeśli szukacie natomiast zestawu , który spełni Wasze oczekiwania w 100% ( lub chociaż conajmniej 80 %) radzę przyjrzeć się innym kompletom. 

Kupowałyście kiedyś pędzle z Chin ? Byłyście zadowolone czy zamówienie okazało się wielkim rozczarowaniem ?  Piszcie o swoich doświadczeniach! J

Beauty by ZaWula

Makijażem interesuję się od kilku lat. Uwielbiam malować siebie i innych. Ostatnimi czasy stałam się Aliholiczką, dlatego jeśli zastanawiasz się czy warto coś kupić, sprawdź czy nie opisałam już tego w którymś poście :)

3 komentarze:

  1. Mam ten zestaw ;) Pędzle do blendowania raczej przeciętne, wole nimi nakladac beżowy cien na łuk brwiowy. dwa białe plaskie dobrze sprawdzają się do dolej powieki- jedne z niewielu pędzi, które nie drażnią mi dolnej powieki. mała kuleczka jest idealna do wewnętrznych kącików <3 Ogólnie bardzo polubiłam ten zestaw. Włosie syntetyczne, a ja takich do rozcierania raczej nie używam. Teraz kusi mnie ten zestaw rose-gold, co przedstawiałaś kiedyś na blogu. Niestety u tego sprzedawcy, u którego je kupowałaś, dostępne są takie same- ale syntetyki niestety. Szukam naturalnego włosia ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może w takim razie ten zestaw? http://zawula.blogspot.com/2016/10/pedzle-z-aliexpress-zestaw-12-pedzli.html - Podobny do Rose Golden, naturalne włosie ;)

      Usuń
    2. Właśnie ten miałam na myśli :) Tylko patrzyłam na opinie, na zdjęciach od jakiegoś czasu widać syntetyczne pędzelki- pisałam do sprzedawcy, zarzekał, że teraz sprzedaje pędzle syntetyczne! A już miałam kupować ten zestaw.. :(

      Usuń

Dziękuję za komentarz! Jest mi bardzo miło, że zainteresowałam Cię tym postem. Daje mi to motywację do pisania kolejnych :)

Jeśli prowadzisz bloga zostaw po sobie ślad, chętnie poczytam to, co piszą inni :)