Tanie pędzle z Chin - zestaw 7 pędzli do makijażu

pędzle, zestaw pędzli, komplet pędzli, pędzle z chin, tanie pędzle, real techniques metallic , pędzle real techniques


Dziś chciałabym Wam przedstawić kolejny zestaw pędzli z Aliexpress .  Zestaw składa się z 7 pędzli i jak wiadomo pochodzi z Chin. Komplet wzorowany jest na pędzlach Real Techniques metallic, ale nie posiada ich loga. Jak oceniam ich jakość? Czytajcie dalej.....


Pędzelki kupiłam za 4,44$ , czekałam na nie 2,5 tygodnia. Przypominam, że przesyłka jest bezpłatna.

Link do aukcji na aliexpres znajdziecie tutaj

pędzle, zestaw pędzli, komplet pędzli, pędzle z chin, tanie pędzle, real techniques metallic , pędzle real techniques

Pędzelki jak zwykle przyszły zapakowane w kopertę oraz w pojedyncze folie zabezpieczające przed ew. zarysowaniami itp.  Nie śmierdziały, były całe i do tej pory nic nie odpadło .

Jakość wykonania - moja opinia

Włosie pędzli oceniam na 5+ , jest syntetyczne, delikatne, milutkie, mięciutkie i wystarczająco dobrze zbite , gęste. Włoski nie wypadają po mimo ciągłego ich męczenia i mycia. Nie ukrywam, że czterech używam non stop - drugiego od lewej, piątego, szóstego i siódmego. Jednego, przeznaczonego do pudru, używam naprzemiennie z innymi wielkimi puchaczami. Mizianie się nimi to sama przyjemność! Jeśli chodzi natomiast o trzonki, tu daję 4 / 4 z małym plusikiem. W odróżnieniu od RT te wykonane są z plastiku ( ale czego spodziewać się kupując pędzle za ok 16 zł ). Póki co kolory są na swoim miejscu, ale podejrzewam, że z czasem będą się ścierać ( z tego co wiem z RT mimo wszystko też się ścierają ) . Skuwki nie są idealnie dopasowane do trzonków, są w niektórych miejscach widoczne nierówności, ale to zobaczycie na dalszych fotkach.

Złote pędzle

Pędzelki ze złotymi trzonkami przeznaczone są ( przynajmniej u mnie ) do makijażu twarzy. Puchaczem nakładam puder na całą twarz,  zadaniem trójkątnego jest nałożenie podkładu. Przyznam się szczerze, że jakoś nie mogę się przekonać do tego trójkąta i na razie czeka prawie nieużywany. Czytałam, że inne dziewczyny używają go również do nakładania rozświetlacza. 

pędzle, zestaw pędzli, komplet pędzli, pędzle z chin, tanie pędzle, real techniques metallic , pędzle real techniques, pędzel do pudri , puchacze aliexpress

pędzle, zestaw pędzli, komplet pędzli, pędzle z chin, tanie pędzle, real techniques metallic , pędzle real techniques

Jak widać na zdjęciu poniżej w tym pędzlu włosie jest sztywniejsze w porównaniu do reszty pędzli z kompletu.

pędzle, zestaw pędzli, komplet pędzli, pędzle z chin, tanie pędzle, real techniques metallic , pędzle real techniques

pędzle, zestaw pędzli, komplet pędzli, pędzle z chin, tanie pędzle, real techniques metallic , pędzle real techniques

pędzle, zestaw pędzli, komplet pędzli, pędzle z chin, tanie pędzle, real techniques metallic , pędzle real techniques

pędzle, zestaw pędzli, komplet pędzli, pędzle z chin, tanie pędzle, real techniques metallic , pędzle real techniques


Różowe pędzle

Różowe pędzle u mnie służą do konturowania twarzy - spłaszczony do nakładania rozświetlacza, czasem bronzera , drugi, bardziej okrągły świetnie sprawdza się przy nakładaniu bronzera oraz różu. Nakładane nimi kosmetyki bardzo dobrze się blendują i nie tworzą nieładnych plam. Zdecydowałam się na zakup tego zestawu głównie ze względu na ten spłaszczony pędzel, miałam na niego ochotę już od dawna :P

pędzle, zestaw pędzli, komplet pędzli, pędzle z chin, tanie pędzle, real techniques metallic , pędzle real techniques

pędzle, zestaw pędzli, komplet pędzli, pędzle z chin, tanie pędzle, real techniques metallic , pędzle real techniques

Srebrne pędzle

Nie wiem jakie było ich pierwotne przeznaczenie , ale u mnie sprawdzają się dobrze w szczegółowych pracach.

pędzle, zestaw pędzli, komplet pędzli, pędzle z chin, tanie pędzle, real techniques metallic , pędzle real techniques

Patrząc od lewej : pierwszy pędzel służy mi głównie do nakładania cielistego cienia na całą powiekę lub do przypudrowania miejsca pod oczami, by zagruntować nałożony wcześniej podkład lub korektor. Drugim pędzlem nakładam wcześniej podkład lub korektor na powiekę, pod oczy lub w inne mało dostępne miejsca. Dobrze pewnie sprawdził by się również do rozcierania cieni, ale ze względu na to, że pędzli do tego typu działań mam sporo, wolałam przeznaczyć ten do innych zadań specjalnych :) Trzeci pędzel to typowy " skośniak " . Podkreślenie brwi, namalowanie linii - w tym sprawdza się najlepiej.

pędzle, zestaw pędzli, komplet pędzli, pędzle z chin, tanie pędzle, real techniques metallic , pędzle real techniques

pędzle, zestaw pędzli, komplet pędzli, pędzle z chin, tanie pędzle, real techniques metallic , pędzle real techniques

Chińskie cuda za grosze

Podsumowując - początkowo nie byłam do nich przekonana, złe wrażenie robiły na mnie nieidealnie wykonane trzonki a raczej połączenie trzonka ze skuwką. Ale z każdym dniem przekonywałam się do nich coraz bardziej . Włosie jest przecudowne, malowanie nimi to sama przyjemność ( nie porównuję ich oczywiście do M brush, które wg opinii posiadaczy " malują same " , ale zgodzimy się wszyscy, że jest to zupełnie inna półka cenowa ) . Jeśli więc szukacie pędzli, które mają dobrze malować, ale niekoniecznie muszą być idealne pod względem wizualnym, zdecydowanie mogę je polecić ! 

Recenzje pędzli z Aliexpress

Jeśli szukacie również innych pędzli z Chin zapraszam do przeczytania innych moich recenzji o kompletach pędzli do makijażu :


Beauty by ZaWula

Makijażem interesuję się od kilku lat. Uwielbiam malować siebie i innych. Ostatnimi czasy stałam się Aliholiczką, dlatego jeśli zastanawiasz się czy warto coś kupić, sprawdź czy nie opisałam już tego w którymś poście :)

8 komentarzy:

  1. Ale one są śliczne <3 i do tego dobre

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładne :) też zdecydowałam się na chińskie pędzle i teraz używam ich codziennie, bardzo przypadły mi do gustu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. przeciez tak naprawde jakby nie patrząc, wszystkie znane marki mają swoją produkcję gdzies w Chinach :) pędzelki ktore przedstawiasz pewnie nie roznią się niczym od tych ktore mozna nabyc w kolosanie wysokiej cenie, tylko dlatego, że pochodzą od znanej marki


    http://angelaendzel.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Również zamawiałam te pędzle - recenzja i moja opinia na blogu :)
    A co jeszczcze polecasz z Alli?? :D
    www.blondii-blog.pl

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam jeden taki zestaw i przyznam że za takie pieniądze rewelacja. Tego najbardziej sztywnego używam do masek :)

    OdpowiedzUsuń
  6. myślę, że się skuszę na pędzle z ali :P może ten zestaw a może inny, nie wiem jeszcze :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jak dla mnie wyglądają całkiem przyzwoicie :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja te chińskie pędzle bardzo lubię! Ale może dlatego, że nie miałam jeszcze do czynienia z tymi z wyższej półki ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz! Jest mi bardzo miło, że zainteresowałam Cię tym postem. Daje mi to motywację do pisania kolejnych :)

Jeśli prowadzisz bloga zostaw po sobie ślad, chętnie poczytam to, co piszą inni :)