Makijaż z delikatnym połyskiem - Pigmenty My Secret

Loose eye shadow - My Secret


Żeby nie było monotonnie przyszedł czas na post o makijażu :) Tym razem chciałam żeby coś się działo, dlatego postawiłam na błyskotki dzięki dwóm pigmentom / sypkim cieniom z My Secret.

Oprócz tego użyłam kilku nowych kosmetyków , które również kupiłam na promocji w Naturze, czyli m.in podkład Essence Camouflage 2in1 ( kolor najjaśniejszy jest tak samo jasny jak 150 buff z Revlon Colorstay , dlatego jeśli szukasz zamiennika 150 CS - weź pod uwagę ten podkład. ) Jest trochę mniej kryjący od CS, ale mimo wszystko nadal dobrze wyrównuje i kryje niedoskonałości, a dodatkowo bardzo ładne " wtapia się " w skórę. W makijażu użyłam również jeden z kilku rodzajów rzęs na pasku, które niedawno do mnie dotarły z Aliexpress . 10 par dobrze i naturalnie wyglądających rzęs za ok 4 zł ., czego chcieć więcej ???

Zielony moim zdaniem jest prze boski <3 p="">

my secret , swatche , swatch, swatche my secret , swatche my secret loose eye shadow, loose eye shadow



brokat,cienie sypkie, pigmenty my secret, pigment mysecret , cienie my secret

Czas na makijaż : 


Pigmenty my secret , kolorowy makijaż, brokatowy makijaż,folie

Wielkie rzęsiska :D

Makijaż Warszawa , Makijaż , cienie my secret

Makijaż kolorowy ,makijaż pigmenty , cienie sypkie , pigmenty , pigmenty my seccienie my secret

Makijaż Warszawa , Makijaż , cienie sypkie , pigmenty , pigmenty my secret, pigment mysecret , cienie my secret


Macie te pigmenty ? Jakie są Wasze ulubione kolory ? Podzielcie się swoimi ulubieńcami :)


Beauty by ZaWula

Makijażem interesuję się od kilku lat. Uwielbiam malować siebie i innych. Ostatnimi czasy stałam się Aliholiczką, dlatego jeśli zastanawiasz się czy warto coś kupić, sprawdź czy nie opisałam już tego w którymś poście :)

10 komentarzy:

  1. Pigmenty powalające, piękny makijaż :) akurat tez dla mnie bo mamy zbliżoną do siebie urodę :) A mogę spytać czym malujesz brwi?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Brwi w tym przypadku malowałam kredką do brwii Catrice + cieniem w zbliżonym kolorze :P

      Usuń
    2. Dzięki za odpowiedź :) ja maluję brwi brązowym korektorem (tuszem) od eveline ale nie do końca mi się to podoba - mam długie brwi i sporo. Szukam czegos lepszego, a próbowałaś czegoś w stylu pomad, żeli?

      Usuń
    3. Moze warto je troszke przyciac ?:) Zaczesac do gory , w dol , to co wystaje po za linie rzes podciac. Uzywalam farbek z MUR , pisalam kiedys o nich tu : https://zawula.blogspot.com/2015/01/co-nie-co-na-temat-brwi-aqua-brow-mur.html

      Usuń
    4. troszkę tak robię, podcinam ale za mało odważnie ;) ide czytać o farbkach

      Usuń
  2. Zachwycający efekt :) wyglądasz po prostu zjawiskowo :) Ja monotematycznie ograniczam się do odcieni brązu w makijażu ale to tylko dlatego że są bezpieczne dla takich beztalenci jak ja ;D A ja poproszę o info co masz na ustach ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje :) Jesli dobrze pamietam to Essence Stay Matt 03 soft nude ;)

      Usuń
  3. Kuszące te pigmenty :) Zawsze unikałam MySecret, ale ostatnio wypuszczają coraz więcej ciekawych produktów.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja kiedyś też sądziłam, że to tańsze kosmetyki, żeby np. gimnazjalistki miały co kupować i mogły rozpocząć przygodę z makijażem. Podejrzewam, że odkąd nad nowymi produktami pracuje również Daniel Sobieśniewski, to jakość, kolory są o wiele lepsze :)

      Usuń

Dziękuję za komentarz! Jest mi bardzo miło, że zainteresowałam Cię tym postem. Daje mi to motywację do pisania kolejnych :)

Jeśli prowadzisz bloga zostaw po sobie ślad, chętnie poczytam to, co piszą inni :)