Makijaż Andrzejkowy 2016

Cześć, do Andrzejek zostało nam coraz mniej czasu, w związku z tym postanowiłam podzielić się z Wami jednym z moich ostatnich makijażów . Makijaż miał nawiązywać do Andrzejek, dlatego też na chwilę chciałam przemienić się w cygankę - wróżbitkę :D




 Makeup był wykonany typowo do zdjęć, więc jak widzicie za równo konturowanie jak i usta mocno rzucają się w oczy. Hmm.. Właściwie o ile konturowanie faktycznie odbiega od codziennych trendów jeśli chodzi o kolorystykę, to taki kolor ust czy też pomadek widuję coraz częściej na blogach, stronach itp. poświęconych wizażowi :) W swoich zasobach kosmetycznych nie mam takiego koloru wród pomadek, postanowiłam użyć zamiennika w postaci kredki do oczu. W końcu czasami zdarza nam się nakładać  konturówkę do ust na całe usta jako pomadkę, a od konturówki do kredki do oczu już tak niedaleko.... Prawda? :D Szczególnie jeśli chodzi o makijaż do zdjęć. Wyznaję zasadę - jeśli tylko się da - nakładaj gdzie chcesz:P 

Myślę, że nie ma co się dalej rozpisywać , mam nadzieję, że przynajmniej części z Was mój dzisiejszy makijaż Andrzejkowy przypadł do gustu.


Beauty by ZaWula

Makijażem interesuję się od kilku lat. Uwielbiam malować siebie i innych. Ostatnimi czasy stałam się Aliholiczką, dlatego jeśli zastanawiasz się czy warto coś kupić, sprawdź czy nie opisałam już tego w którymś poście :)

1 komentarz:

  1. świetny. w sam raz właśnie na taką imprezę.
    zapraszam do mnie ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz! Jest mi bardzo miło, że zainteresowałam Cię tym postem. Daje mi to motywację do pisania kolejnych :)

Jeśli prowadzisz bloga zostaw po sobie ślad, chętnie poczytam to, co piszą inni :)