Nowości z Kobo - mixer do podkładów Kobo + miętowy cień 213

Jako, że po zakupach w Naturze naszła mnie ochota na wypróbowanie nowego, miętowego cienia i mixera do podkładu , zrobiłam coś takiego. Boska mięta i mixer rozjaśniający do podkładów z Kobo . Problem ze zbyt ciemnymi podkładami rozwiązany:D

Użyte cienie: 
- fiolet zewnętrzny kącik - Glazel s16
- powieka ruchoma beż - Pierre Rene (chyba Nude Pastel) na to Inglot 397
- góra blendowana różem 110 Kobo + 102 Kobo
- wewnętrzny kącik mięta 213 Kobo


Dolna powieka czerń + brąz (nie mogę odczytać numerów :( )

kobo mięta 213 , mixer kobo

kobo mięta 213 , mixer kobo

kobo mięta 213 , mixer kobo

kobo mięta 213 , mixer kobo

kobo mięta 213 , mixer kobo

kobo mięta 213 , mixer kobo

Beauty by ZaWula

Makijażem interesuję się od kilku lat. Uwielbiam malować siebie i innych. Ostatnimi czasy stałam się Aliholiczką, dlatego jeśli zastanawiasz się czy warto coś kupić, sprawdź czy nie opisałam już tego w którymś poście :)

4 komentarze:

  1. bardzo ładny makijaż, jeśli chodzi o kolorystykę ;) jedynie nie podobają mi się rzęsy doklejone, ale poza tym jest super ;) zapraszam do mnie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Model rzęs czy sposób ich przyklejenia ?

      Usuń
  2. Bardzo ładnie, aż nie można się napatrzeć :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz! Jest mi bardzo miło, że zainteresowałam Cię tym postem. Daje mi to motywację do pisania kolejnych :)

Jeśli prowadzisz bloga zostaw po sobie ślad, chętnie poczytam to, co piszą inni :)