Zoeva makeup brushes czyli pędzle do makijażu z Aliexpress - moje opinie o podróbkach z Chin


W tym tygodniu przyszedł czas na recenzję zestawu tanich pędzli z Aliexpress rzekomo firmy ZOEVA . Jak wiadomo, na Ali raczej nie kupimy oryginalnych produktów, można więc nazwać zestaw po imieniu-podróbki;) pędzle aliexpress, zoeva , pędzle zoeva, makijaż, pędzle do makijażu


Pędzle zamówiłam na tej aukcji : klik 
Zapłaciłam niecałe 8$ za 12 pędzli bez etui .
Przesyłka była rejestrowana, ale szła do mnie baaardzo długo, ok 1,5 miesiąca.
Pędzelki przyszły w kopercie, każdy zapakowany był w osobnej folii. I to tyle... :) W porównaniu z innymi zestawami, które dostałam , słabo zabezpieczone. Ale cóż... Nic się nie zepsuło, to najważniejsze . Nie wiem czy przypadkowo, ale dostałam nawet jedną końcówkę zabezpieczającą włosie! Nie wiem , nie wnikam....;)

Nie wiem czy widać to na Waszych monitorach, ale niektóre trzonki różnią się między sobą barwą. To pierwsze, co rzuca się w oczy. Nie miałam do czynienia z oryginałem , ale podejrzewam, że prawdziwa Zoeva wszystkie trzonki ma tego samego koloru. 


Jak na podróbkę przystało, każdy pędzel ma logo Zoeva, numer, nazwę oraz charakterystyczny znaczek na skówce, która jest w kolorze różowego złota. 

pędzle aliexpress, zoeva , pędzle zoeva, makijaż, pędzle do makijażu

Komplet podzieliłam na trzy grupy : 

Pierwsza : Typowe na Ali, znane wszystkim syntetyczne włosie w kolorze czarno białym. Niezwykle mięciutkie. Nie wypada, dopiera się. 

pędzle zoeva aliexpress

pędzle zoeva aliexpress


Druga : Włosie o przekroju poprzecznym w kształcie koła. Wg aukcji powinno być z kozy. Niestety, wszystkie białe pędzle są z syntetycznego włosia. Może i są miękkie, ale jakby nie było nie jest to to, co zamawiałam. Na skuwce pędzla nr 228 znaczek jest prawie niewidoczny. Ups. Coś poszło nie tak podczas produkcji...;) Z pędzli nic nie wypada, dobrze się domywają.

pędzle zoeva aliexpress

pędzle zoeva aliexpress


pędzle zoeva aliexpress

Trzecia : Płaskie pędzelki, również syntetyczne. Włosie jest równo ułożone, żadne włoski nie wystają po bokach.

Chińskie pędzle

Pędzle Zoeva

Tu pięknie widać jak ładnie błyszczą się bielutkie syntetyki ;)

Zestaw pędzli


znaczki na pędzlach Zoeva


pędzelki ze znaczkiem zoeva

Teraz chciałabym porównać zestaw pędzli a la Zoeva  za niecałe 8$ i zestaw, o którym pisałam poprzednio, kupiłam go za niecałe 3$ , prawie 3 razy taniej ;)  Oba  komplety pędzli pochodzą z Chin z Aliexpress .

Jeśli nie czytaliście poprzedniej recenzji, polecam zajrzeć tu :


Pędzle z poniższego zdjęcia prawie niczym się nie różnią. To samo włosie. Pędzel a la Zoeva ma trochę bardziej ułożone włosie na boki. Pędzle no name idą prosto do góry ;)

porównanie pędzli


Najmniejszy pędzelek, którego używam do eyelinera w żelu. Ten pędzelek podobnie jak w poprzednim zestawie bardzo przypadł mi do gustu. Jest jeszcze mniejszy co jest duuuużym plusem:)

porównanie pędzli

Pędzel z poprzedniego zestawu jest zrobiony z włosia kozy. Pędzel a la Zoeva to jak już wiadomo syntetyk. W mojej ocenie ten z włosia syntetycznego lepiej przenosi cienie z palety na powiekę. Efekt - cienie mniej się osypują, lepsza pigmentacja na oku ;)

pędzelki z dwóch zestawów

 Tu podobnie :

włosie kozie vs włosie syntetyczne

Podsumowując - pędzle za takie pieniądze nie są złe . Ok 30 zł za 12 pędzli to niedużo. Są ładnie i solidnie wykonane ( włosie nie wypada, wszystko jest równo posklejane, nie widać kleju, nie śmierdziały ) . Osobiście uważam , że włosie z kozy jest lepsze, lepiej się nim pracuje, ale co kto lubi. Blendowanie cieni tymi pędzlami też jest przyjemne, szybko widać efekty. 

Druga sprawa to kwestia podrobienia oryginalnego produktu. Osobiście zdecydowanie wolę kupić produkt inspirowany niż bezczelną podróbkę. Gdybym więc miała wybrać dla siebie jeden z tych dwóch zestawów, zdecydowanie wybrałabym zestaw no name z kozim włosiem za ok 3$ . :)

Ale wiadomo, co kto lubi. Jest mnóstwo osób, które czają się głównie na tzw. repliki korzystając z Aliexpress. Torby MK , szale LV , zegarki i biżuteria TOUS . 

Warto też pamiętać, że na Aliexpress ten teoretycznie ten sam zestaw od innego sprzedawcy może być wykonany zupełnie inaczej.

Masz zakupy na Ali, ale nie wiesz jak się do tego zabrać? Zapraszam do mojego mini poradnika " Krok po Kroku po Aliexpress " gdzie dowiesz się jak założyć konto, na co zwrócić uwagę, jak płacić za zamówienia oraz co robić w różnych sytuacjach. 

Jeśli natomiast chcesz kupić oryginalny zestaw pędzli do makijażu Zoeva wystrzegaj się Allegro! Zaglądając tam jedyne co rzuciło mi się w oczy to właśnie podróby sprowadzone z Chin, sprzedawane za 60 , 100 czy nawet 180 zł . Janusze biznesu ;) Dlatego więc lepiej kupować ze sprawdzonych źródeł.





Beauty by ZaWula

Makijażem interesuję się od kilku lat. Uwielbiam malować siebie i innych. Ostatnimi czasy stałam się Aliholiczką, dlatego jeśli zastanawiasz się czy warto coś kupić, sprawdź czy nie opisałam już tego w którymś poście :)

3 komentarze:

  1. słynne pędzeliki, widzialam tylko w internetach ;) nie kupię na pewno ale ciekawe, czy płaci się głównie za markę

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewno te kilka dolarów doliczyli za logo ;)

      Usuń
  2. Mam, ale oryginały i na pewno nigdy nie sięgnę po podróbki :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz! Jest mi bardzo miło, że zainteresowałam Cię tym postem. Daje mi to motywację do pisania kolejnych :)

Jeśli prowadzisz bloga zostaw po sobie ślad, chętnie poczytam to, co piszą inni :)