Pędzle DUcare - Recenzja zestawu pędzli do makijażu z chińskiego aliexpress

Pędzle Ducare , tanie pędzle , pędzle z aliexpress , chińskie pędzle

Tym razem pod lupkę pójdzie zestaw pędzli z Aliexpress firmy DUcare .

Jeśli ominęłyście poprzednie recenzje pędzli zapraszam :



Dzisiejszy komplet składa się z pędzli do oczu , cztery z włosia syntetycznego i jeden z włosia kucyka. Firma DUcare ma cały sklep na Ali i posiada spory asortyment. Ja zdecydowałam się na ten zestaw, ponieważ zależało mi na tym największym pędzlu. 


Płaciłam za nie ok 3,8$ czyli niecałe 15 zł . Teraz kosztują 4,43$ i widzę , że sprzedawca dodał płatność za przesyłkę w wysokości 1,67$ , ale większość innych aukcji u tego sprzedawcy jest bezpłatna.

Pędzle przyszły zapakowane w kopertę oraz w ładne pojedyncze folie lepszej jakości niż zwykle, z firmowym nadrukiem DUcare.



pędzle ducare, pędzle z aliexpress , opakowanie


Jak wspominałam wcześniej, zestaw składa się z 5 pędzli. Wszystkie są płaskie i świetnie sprawdzają się w nakładaniu cieni oraz pigmentów na ruchomą powiekę. Dobrze współpracują z cieniami - przenoszą je bez osypywania na skórę, dając w efekcie dobrze mocno nasycony kolor. 

Na zdjęciu poniżej drugi pędzel od lewej jest wykonany z kucyka. Jak pewnie zauważyłyście , na każdym trzonku jest logo DUcare. 


pędzle DUcare

Dużym plusem jest to, że mamy do dyspozycji pędzle w różnych rozmiarach. Dzięki temu mamy więcej możliwości użycia ich, niż w przypadku zestawów z powtarzającymi się pędzlami. Włosie jest bardzo mięciutkie , równo przycięte, nie ma odstających czy pojedynczych dłuższych włosków.


pędzelek do makijażu

NIE WIESZ JAK ZAMAWIAĆ NA ALIEXPRESS? ZAPRASZAM DO PRZECZYTANIA MOJEGO PORADNIKA JAK KUPOWAĆ NA ALIEXPRESS KROK PO KROKU ORAZ FAQ  - KLIKNIJ!


zestaw pędzli

najmniejszy pędzel DUcare


największy pędzel DUcare

Nie są to typowe, tanie pędzle z Aliexpress. W mojej ocenie jest to oryginalna chińska marka dobrej jakości na poziomie pędzli Hakuro,  a nie jak większość produktów z Ali - tzw. chińskie tanie zamienniki lepszych produktów ;). Pędzle są bardzo dobrze wykonane, moim zdaniem są dobrze wyważone i pewnie leżą w dłoni. Włosie jak już mówiłam jest miłe w dotyku , gęste. Nic nie wypada, nie rozkleja się. Pomimo kilkunastu myć nadal wyglądają jak nowe. 


komplet pędzli do makijażu

zestaw pędzli


Wishlista -  czyli co chciałabym jeszcze zamówić ze sklepu firmy DUcare ? 



1. Pojedynczy pędzel wg. opisu z włosia kozy . Myślę , że sprawdziłby się w nakładaniu rozświetlacza i bronzera  . Pędzel można kupić tu : klik


(źródło : https://goo.gl/qtl2eB )


2. Zestaw 10 pędzli + etui .  Można mieć takie cudeńka za 15,35$ ! A jeśli posiadamy kupon, nawet za 12$ . Jest tu wszystko czego potrzeba na początek - pędzel do podkładu, pudru, różu , bronzera, cieni , blendowania, brwi, eyelinera i ust . Nie zapominajmy również o etui. Zestaw wart uwagi! 
pędzel ducare
(źródło : https://goo.gl/KKCp4U)


Jak Wam podobają się powyższe pędzle? Myślicie , że znalazłyby miejsce w Waszych kuferkach, kosmetyczkach lub też toaletkach ?



Beauty by ZaWula

Makijażem interesuję się od kilku lat. Uwielbiam malować siebie i innych. Ostatnimi czasy stałam się Aliholiczką, dlatego jeśli zastanawiasz się czy warto coś kupić, sprawdź czy nie opisałam już tego w którymś poście :)

4 komentarze:

  1. Jestem wyczulona na chińskie zamienniki a tu taka niespodzianka :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zapowiadają się ciekawie :) W końcu coś "niepodróbkowego" :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Pędzle wyglądają spoko, ale sama chyba bym się na nie skusiła ;).

    OdpowiedzUsuń
  4. wyglądają ciekawie, fajnie że sprawują się dobrze ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz! Jest mi bardzo miło, że zainteresowałam Cię tym postem. Daje mi to motywację do pisania kolejnych :)

Jeśli prowadzisz bloga zostaw po sobie ślad, chętnie poczytam to, co piszą inni :)