Letnie paznokcie - w roli głównej lakiery Gelish , HZ i Sioux z Aliexpress

Kończąc powoli sezon letni jak i letnie stylizacje, wrzucam część paznokci wykonanych w okresie lipiec - sierpień :) Lakiery , których użyłam to jak zwykle lakiery hybrydowe z Aliexpress czyli prosto z Chin . Używam ich już jakiś czas, jeśli dobrze pamiętam prawie dwa lata, do tej pory nie zauważyłam żadnych niepożądanych efektów. Miejmy nadzieję, że nie pojawią się również za kolejne 5 10 czy 20 lat :D


Najbardziej znanymi lakierami hybrydowymi z Aliexpress są jak zauważyłam hybrydy firmy Bling.
Tych lakierów również używałam i mam kilka kolorów, nie wiem jednak czemu są głównym źródłem zainteresowania dziewczyn , które szukają lakierów z Chin. Tak jak zawsze wspominam, kupowanie lakierów Bling to tzw.  rosyjska ruletka - nigdy nie wiadomo kiedy dostaniemy produkt dobrej jakości, a kiedy resztę na samym dnie buteleczki z zaschniętym pędzelkiem ;) 
Jeśli jednak trafimy na dobrą partię lakierów , myślę, że nie ma się do czego przyczepić - konsystencja , krycie, odmaczanie - wszystko jest na co najmniej czwórkę czy piątkę ;)

Jeśli szukacie szczegółów na temat hybryd Bling zapraszam do mojego postu właśnie o nich : Lakiery hybrydowe BLING

W dzisiejszym poście zobaczycie kolorowe i błyszczące paznokcie przy użyciu lakierów takich firm jak HZ , Sioux oraz Gelish również z Aliexpress. 

Kolor niebieski - Sioux nr 045 - link do aukcji Sioux
(Swoją drogą, czytając opinie na temat lamp z Aliexpress warto przyjrzeć się lampie z tego sklepu "Sunone Professional White Light 24/48W" , która utrwala hybrydy w ciągu 5 sekund! )
Brokat zakupiony dawno temu również u Chińczyka;)




Białe paznokcie z brokatem  - Lakier Gelish Link do sklepu, ponieważ aukcja już wygasła : KLIK
Brokat nałożony na warstwę dyspersyjną białego lakieru .


bling, lakiery, hybrydy ,aliexpress, gelish, paznokcie, lakiery hybrydowe



Czarny lakier z drobinkami brokatu - firma HZ , kolor B162 . Link do aukcji lakierów HZ



Beauty by ZaWula

Makijażem interesuję się od kilku lat. Uwielbiam malować siebie i innych. Ostatnimi czasy stałam się Aliholiczką, dlatego jeśli zastanawiasz się czy warto coś kupić, sprawdź czy nie opisałam już tego w którymś poście :)

3 komentarze:

  1. mam wrażenie, że np semilaci mają taką głębie koloru a te są jakieś takie dziwne

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten czarny z drobinkami brokatu wygląda super :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz! Jest mi bardzo miło, że zainteresowałam Cię tym postem. Daje mi to motywację do pisania kolejnych :)

Jeśli prowadzisz bloga zostaw po sobie ślad, chętnie poczytam to, co piszą inni :)