Jesień w stylu Glow

Cześć! Przyszła pora na post z makijażem, nie ma co ukrywać, dawno nic tutaj nie wrzucałam. Sprawy potoczyły się w taki sposób, że znów poczułam wenę do malowania:D W pewnym stopniu przyczyniło się do tego to , że wygrałam konkurs , w którym nagrodą była lekcja makijażu z pewnie wielu Was znaną Colette. Miałam więc przyjemność razem ze swoją Szwagierką uczestniczyć w takiej lekcji , przypomnieć sobie to i owo , jak również poznać wiele przydatnych trików :) Dało mi to ogromnego kopa do działania ale równocześnie wzbudziło chęć uczenia się dalej, a wiem, że droga przede mną jest jeszcze daleka, wiadomo też, że człowiek uczy się caaaałe życie.


No to sobie idę po tej drodze i obecnie ćwiczę , ćwiczę , ćwiczę , przy okazji wydając kolejne pieniądze na kosmetyki ( miałam pecha, co chwilę są wielkie promocje w drogeriach, jak mogę nie skorzystać, prawda????? ) i zestawy pędzli z Aliexpress ( na prawdę jestem aliholiczką! Zamówiłam o ile dobrze pamiętam sześć zestawów w tym samym czasie... trzy już doszły, spodziewajcie się więc postów z recenzjami pędzli. A warto, bo ceny zestawów to średnio ok 15 zł :D Ale nie wszystkie są takie idealne. Zapraszam więc do śledzenia bloga, wkrótce na pewno pojawi się recenzja pierwszego kompletu pędzli z Aliexpress .

Ok ,wracając do tematu, bo nie o pędzlach z Ali miałam dziś pisać - wrzucam zdjęcia mojego makijażu , który nieśmiało zgłosiłam do konkursu " Jesień w stylu Glow", który organizowała grupa na fb dla wizażystek ( profesjonalnych i tych początkujących ;) ) . Konkurs miał formę trochę zabawy, ponieważ brały w nim udział dziewczyny na różnym poziomie "zaawansowania". Tylu pięknych makijaży w jesiennych kolorach nie miałam okazji jeszcze nigdzie oglądać w jednym miejscu. Dziewczyny miały różne wizje - od zwykłych dziennych makijaży po całe stylizacje z dołączonymi kolorowymi liśćmi włącznie! 

Oceniając obiektywnie wiem, że nie mam szans, bo były  tam prace, od których trudno było oderwać wzrok, ale samą przyjemnością było wzięcie w nim udziału i kontakt z innymi dziewczynami.

Poniżej fotki mojej propozycji : 

















Beauty by ZaWula

Makijażem interesuję się od kilku lat. Uwielbiam malować siebie i innych. Ostatnimi czasy stałam się Aliholiczką, dlatego jeśli zastanawiasz się czy warto coś kupić, sprawdź czy nie opisałam już tego w którymś poście :)

5 komentarzy:

  1. super makijaż, jutro spróbuję go powtórzyć podczas porannego makijażu.

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo fajnie dobrane kolory, podoba mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale piękne oczy :) Makijaż świetnie podkreśla Twoja urodę :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz! Jest mi bardzo miło, że zainteresowałam Cię tym postem. Daje mi to motywację do pisania kolejnych :)

Jeśli prowadzisz bloga zostaw po sobie ślad, chętnie poczytam to, co piszą inni :)