Tanio a dobrze ? Sprawdź czy warto! Lakiery hybrydowe Sexy Mix z Aliexpress

Słyszałyście o lakierach hybrydowych SEXY MIX? Można je nabyć na Aliexpress w cenie regularnej 1,69$ lub podczas promocji za mniejszą cenę. Hybrydy Sexy Mix są mało popularne wśród polskich internautek. Czy nie bez powodu? A może są warte uwagi? Sprawdź!


lakiery do paznokci, hybrydy, lakiery hybrydowe, aliexpress, stempelki, wzory, wzorki, manicrue, chińskie , chin , jak zrobić, tanio, tanie

Paleta zawiera ponad 140 kolorów - zarówno matowych jak i brokatowych
SEXY-MIX._03
SEXY-MIX._04

SEXY-MIX._05lakiery do paznokci, hybrydy, lakiery hybrydowe, aliexpress, stempelki, wzory, wzorki, manicrue, chińskie , chin , jak zrobić, tanio, tanie
lakiery do paznokci, hybrydy, lakiery hybrydowe, aliexpress, stempelki, wzory, wzorki, manicrue, chińskie , chin , jak zrobić, tanio, tanie

SEXY-MIX._08
lakiery do paznokci, hybrydy, lakiery hybrydowe, aliexpress, stempelki, wzory, wzorki, manicrue, chińskie , chin , jak zrobić, tanio, tanie


KONSYSTENCJA

Lakier jest płynny, ma konsystencję lejącą ( masło maślane ;) ) . Nie ma mowy tu o gęstym  glucie, którego nie można nałożyć na paznokcie. Te hybrydy są zdecydowanie przeciwieństwem lakierów hybrydowych również z Aliexpress - Bling. W przypadku blingów jest to niestety loteria. Aby nie rozpisywać się nie na temat, jeśli masz ochotę poczytać o hybrydach Bling zapraszam do postu : KLIK . Wracając do Sexy Mix - nie miałam najmniejszego problemu żeby równo nałożyć lakier na płytkę paznokci. 

lakiery do paznokci, hybrydy, lakiery hybrydowe, aliexpress, stempelki, wzory, wzorki, manicrue, chińskie , chin , jak zrobić, tanio, tanie

lakiery do paznokci, hybrydy, lakiery hybrydowe, aliexpress, stempelki, wzory, wzorki, manicrue, chińskie , chin , jak zrobić, tanio, tanie


PIGMENTACJA

Do pigmentacji koloru 033 (szary z nutką fioletu )nie mam najmniejszych zastrzeżeń. Ładny kolor bez prześwitów był praktycznie po pierwszej warstwie. Drugą warstwę kładę zawsze - od tak, taki mam już nawyk ;) Kolor 013 na zdjęciach prezentuje się po dwóch nałożonych warstwach. Generalnie jest w porządku, ale czasami miałam wrażenie, że lakier kryje w 95% , tj . w intensywnym świetle mogłam dostrzec linię łączącą różową część paznokcia z tą białą, wystającą po za opuszek.


lakiery do paznokci, hybrydy, lakiery hybrydowe, aliexpress, stempelki, wzory, wzorki, manicrue, chińskie , chin , jak zrobić, tanio, tanie

Wzorek na palcu serdecznym został wykonany płytką do stempli o numerze JQ-L04 . Głównie ze względu na ten wzór zdecydowałam się kupić tę blaszkę. Płytka jest obecnie do kupienia na aukcji KLIK za 0,96$  Również o niej pisałam już wcześnie, tak więc jeśli jesteś ciekawa opinii o niej, zapraszam do przeczytania starszego postu :)


TRWAŁOŚĆ

Lakiery trzymałam na paznokciach ponad tydzień. Niestety jestem bardzo niecierpliwa i ciągle mam ochotę próbować nowych kolorów i kombinacji. Przez ten czas nie było prawie żadnych odprysków mimo tego, iż kilka razy w tygodniu przebywam i wykonuję różne czynności w stajni. Nie jest to hobby łatwe do pogodzenia z utrzymaniem dobrego wyglądu paznokci :). W dzień przed na 1 paznokciu zrobił mi się mały odprysk, to wszystko. Myślę, że jest to dobry wynik patrząc na cenę lakieru 5,78 zł/ szt . Ja podczas promocji natomiast zakupiłam oba za łączną szaloną kwotę 3,21zł :D




ODMACZANIE W ACETONIE

Tu również nie było najmniejszych problemów. Przejechałam po dwa razy każdy paznokieć bloczkiem polerskim w celu spiłowania topu, nasączyłam bezpyłowe ( LINK DO AUKCJI Z WACIKAMI) waciki zmywaczem do lakierów hybrydowych firmy MISSY , zawinęłam każdy paznokieć osobno a następnie dodatkowo owinęłam folią aluminiową i zostawiłam na 15 minut. 

Po 15 minutach gdy zdjęłam folię wraz z wacikami, na paznokciach nie było już prawie nic. Cały lakier sam odszedł, musiałam tylko kopytkiem doskrobać pojedyncze reszki hybrydy.

lakiery do paznokci, hybrydy, lakiery hybrydowe, aliexpress, stempelki, wzory, wzorki, manicrue, chińskie , chin , jak zrobić, tanio, tanie


PODSUMOWANIE : 

Lakiery są sprzedawane po 7ml. U mnie buteleczki były prawie całe pełne. Warto zwrócić na to uwagę otrzymując paczkę, ponieważ często zdarza się , że Chińczycy wysyłają nam często puste lub wypełnione do połowy buteleczki. Stąd pewnie często taka niska cena....;)

Kolory, które dostałam bardzo mi się podobają, tak samo jak wiele dostępnych we wzorniku. Firma Sexy Mix dostępna w sklepie AZURE COSMETIC - link do sklepu KLIK jest jedną z moich ulubionych, zaraz obok Monasi czy HZ czy Color Tale, o których będę pisać w kolejnych postach. 

Dużym plusem jest to, że ich regularna cena nie jest wysoka, nie muszę więc czekać z niecierpliwością na promocję, jeśli najdzie mnie ochota na kolejny kolor. Aczkolwiek nie ukrywam, kupowanie podczas promocji takich jak 0,99$ również jest uzależniające :P

Myślę, że mogę spokojnie polecić te lakiery osobom, które nie boją się kosmetyków z Chin. Część kolorów możecie kupić na aukcji : KLIK , inne kolory dostępne w innych aukcjach sklepu, link  do nich możecie znaleźć między wzornikami  w opisie aukcji. 

Jeśli masz ochotę kupić, któryś z kolorów, ale zupełnie nie wiesz jak się za to zabrać, zapraszam do kontaktu, chętnie wytłumaczę co i jak krok po kroku. Nie wiesz czegoś - pytaj!:) Ze względu na maile, które od Was dostaję z prośbą o pomoc, zastanawiam się również nad napisaniem krótkiej instrukcji, dotyczącej robienia zakupów na aliexpress. Dzięki temu łatwo i szybko mogłybyście poradzić sobie z obsługą nowo poznanego portalu. Czekam na wasze opinie. 

Miłego dnia! :)

lakiery do paznokci, hybrydy, lakiery hybrydowe, aliexpress, stempelki, wzory, wzorki, manicrue, chińskie , chin , jak zrobić, tanio, tanie

Beauty by ZaWula

Makijażem interesuję się od kilku lat. Uwielbiam malować siebie i innych. Ostatnimi czasy stałam się Aliholiczką, dlatego jeśli zastanawiasz się czy warto coś kupić, sprawdź czy nie opisałam już tego w którymś poście :)

14 komentarzy:

  1. Nie mam odwagi stosować lakierów z takich stron.... nie mają odpowiednich atestów, nie chcę ryzykować..

    dodaję do obserwowanych ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fakt, że wymagania europejskie są bardzo restrykcyjne, zwłaszcza jeśli chodzi o występowanie niektórych substancji, natomiast rynek azjatycki to też nie jest taka zupełna dowolność i również mają obowiązek wprowadzać na rynek produkty bezpieczne, więc uważam, że nie ma się czego bać ;).

      Usuń
  2. Kolory piękne, czy do stempelka użyty został sexymix czy specjalny lakier do stempli¿

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Do stempelkow zostal uzyty lakier bell widoczny na pierwszym zdjeciu :)

      Usuń
  3. Z wielką chęcią chciałabym poczytać o zakupach z tego sklepu! Wszyscy zamawiają a ja nie potrafię ;P

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja zakupiłam właśnie Blingi i póki co testowałam je jedynie na próbniku - trzeba przyznać, że są całkiem niezłe jak za tę cenę. No i słyszałam, że na glutka warto lakier postawić na kaloryferze na kilka chwil i wtedy jego konsystencja staje się nieco rzadsza :).

    Dodatkowo zamówiłam kilka sztuk z wychwalanego Color Tale, a także Monasi. Zobaczymy co z tego wyjdzie. Dobrze, że te lakiery są takie taniutkie, można potestować bez większego uszczerbku na budżecie :P.

    OdpowiedzUsuń
  5. 'jeśli bolisz się z parzyć nigdy się nie ogrzejesz' ;) . fajny post ;) czasami trzeba zarezerwować ;)
    http://nofik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie ufam jakoś chińskim lakierom, ani blingom, ani tym :) wolę sprawdzone, które są u nas dopuszczone. Najbardziej lubię semilaca, dlatego wolę zaoszczedzić na jedną markową buteleczkę, niż kupować kota w woku i to nie wiadomo, czy bezpiecznego. No ale co kto lubi. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo fajny lakier, pod wieloma względami. Nie można mu zarzucić słabej jakości. Samo to, że jest tyle kolorów do wyboru dobrze świadczy o podejściu do biznesu. Nie trzeba wydawać fortuny, by być zadowoloną.

    OdpowiedzUsuń
  8. Też bym nie ryzykowała kupowania z takich stron. Może być różnie. Jednak wolę pójść do profesjonalistki. Wtedy wiem, że jest bezpiecznie :) Z resztą sama tak ładnie bym nie potrafiła. Ostatnio sobie zrobiła hybrydy nude lakierem firmy Makear. Czy może ktoś z was słyszał o tej nowej marce? Dla mnie rewelacja :)

    OdpowiedzUsuń
  9. lakiery te sa super. jest to dokładnie to samo co lakiery AZURE nawet nazwy i kolorówke maja identyczna. polecam bardzo

    OdpowiedzUsuń
  10. piękne paznokcie29 listopada 2016 14:32

    o takich lakierach nawet nie słyszałam, jestem długi czas wierna lakierom hybrydowym effective nails, bo świetnie kryją i długo pozostają na paznokciach w nienaruszonym stanie.

    OdpowiedzUsuń
  11. Hej, mam problem. Zamówiłam z Ali lakiery hybrydowe, które na Ali właśnie miały dobre opinie. Razem z baza i topem tej samej marki. Niestety lakier nie trzyma się. Schodzi całymi platami. Myślałam ze może to kwestia bazy i topu wiec kupiłam bazę i top semilac. Niestety to samo...proszę o pomoc, jestem załamana.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moze to kwestia zle odtluszczonej plytki paznokcia ??? Zwroc tez uwage na zabezpieczenie wolnego brzegu;) daj znac czy pomoglo

      Usuń

Dziękuję za komentarz! Jest mi bardzo miło, że zainteresowałam Cię tym postem. Daje mi to motywację do pisania kolejnych :)

Jeśli prowadzisz bloga zostaw po sobie ślad, chętnie poczytam to, co piszą inni :)