Jak kupować na Aliexpress krok po kroku - instrukcja udanych zakupów

W nawiązaniu do ostatniego postu, postanowiłam zebrać w jedno miejsce wszystko co należy wiedzieć przed pierwszymi zakupami na Aliexpress. Jest to instrukcja krok po kroku jak robić zakupy w Chinach. 
Poradnik o Aliexpress składa się z I części, w której pokazałam krok po kroku jak możemy przejść przez proces rejestracji oraz pierwszych zakupów. Wytłumaczyłam tam najważniejsze zakładki , informacje oraz opcje . 


II część składa się z najczęstszych pytań i odpowiedzi na nie  - FAQ . Co zrobić w przypadku sporu, co zrobić gdy nie działa nr trackingowy. Dowiesz się również kiedy możesz spodziewać się pisma w sprawie zapłaty cła czy podatku i wiele innych ważnych informacji.

Jeśli mimo to czegoś nie wiesz, szukasz odpowiedzi - napisz do mnie , chętnie odpowiem na każde pytanie;)

Kliknij w poniższy obrazek przekierowujący do mojego poradnika dotyczącego obsługi portalu Aliexpress i ciesz się tanimi zakupami.





Beauty by ZaWula

Makijażem interesuję się od kilku lat. Uwielbiam malować siebie i innych. Ostatnimi czasy stałam się Aliholiczką, dlatego jeśli zastanawiasz się czy warto coś kupić, sprawdź czy nie opisałam już tego w którymś poście :)

3 komentarze:

  1. Bardzo fajnie stworzony poradnik! Pochwal się zakupami na naszej grupie z recenzjami! Zapraszam Cię również na bloga http://aliholik.pl/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Jak trafić na waszą grupę z recenzjami?

      Usuń

Dziękuję za komentarz! Jest mi bardzo miło, że zainteresowałam Cię tym postem. Daje mi to motywację do pisania kolejnych :)

Jeśli prowadzisz bloga zostaw po sobie ślad, chętnie poczytam to, co piszą inni :)