Stemple , płytki , lakiery - Sprawdź czy warto !

Tym razem chciałabym Wam przedstawić produkty dość dobrze znanej wśród internautek(ów) firmy - BORN PRETTY STORE . Sklep możecie odwiedzić pod tym linkiem : BPS KLIK . Sklep jest z znany z tanich akcesoriów do paznokci , makijażu, jak również biżuterii, ubrań oraz innych gadżetów m.in do telefonów , kuchni, łazienki. Ze względu na tematykę mojego bloga, w zamian za opisanie jak sprawują się przesłane mi płytki i stempel otrzymałam je jako dodatkowy prezent wraz z kodem zniżkowym ZAWX31  - obniżającym sumę zamówienia o 10% . Warto zwrócić uwagę, że ceny zaczynają się od 0,59$ a wysyłka do Polski jest darmowa. Nie musimy niczym się martwić, ponieważ sklep jest na rynku bardzo długo i cieszy się dobrymi opiniami. Do tej pory nigdy wysłana od nich paczka nie zagubiła się podróżując do mnie.  W przeciwieństwie do Aliexpress , gdzie ok 10 % paczek ginie podczas podróży. Na szczęście straty nie są duże , ponieważ w takich sytuacjach pieniądze do nas wracają. Czasem jednak żałuję że czekam na coś 1,5 miesiąca, a na samym końcu okazuje się że mogę popatrzeć na wyczekiwaną rzecz jedynie na monitorze...:)

Na wstępnie chciałam zaznaczyć, że mimo, iż obie płytki jak i stempel dostałam w prezencie, nie zamierzam opisywać i oceniać ich bardziej przychylnie niż inne produkty. Miejsce na reklamy jest w gdzie indziej...;) Jak pewnie wiecie kod , który Wam podaję jest nie tylko kodem zniżkowym, ale również kodem, dzięki któremu Born Pretty wiedzą, że zakupy były zrobione pośrednio dzięki mojemu postowi. Jeśli więc zachęcę Was do zakupu, wpiszcie proszę ten kod, aby widzieli ,że jednak na coś się to przydaje :) Wy dostaniecie małą zniżkę, ja plusa u BPS :)  



Jeśli planujecie w przyszłości zakupy w Born Pretty Store zachęcam do zapisania sobie poniższego obrazka, aby kod zniżkowy nigdzie Wam się nie zagubił ;)

born pretty store zniżka sklep zawula

Zacznijmy od płytek : BPL-013 KLIK oraz BPL-005 KLIK
Dostałam je zapakowane w bardzo ładne kartoniki z logiem Born Pretty, które służą mi cały czas jako pokrowce, chroniąc płytki przed zarysowaniami. Blaszki są wzmocnione białym plastikiem, co zmniejsza ryzyko ich wygięcia, a co za tym idzie problemów z odbiciem się wzorów. Płytki mają głębokie i dokładne żłobienia co również minimalizuje możliwość złego odbicia się wzoru na stemplu.


Za pomocą tych dwóch płytek udało mi się jak na razie wykonać takie mani : 

Do wzorów poniżej użyłam lakierów do stempli dostępnych pod linkiem : KLIK Posiadam kolor czarny, srebrny i biały . Wszystkie współpracują bardzo dobrze. Jak widać na zdjęciu niżej, mimo nałożenia na kolor czarny, kolor srebrny jest bardzo dobrze widoczny. Te wzorki robiłam stemplem przeźroczystym, używając natomiast stempla czarnego KLIK lakiery Kond nie współpracowały już tak dobrze. Z czarnym stemplem najlepiej współpracowały lakiery gęste. Będąc przy temacie stempli, nabyłam również prostokątny stempel, z którego nie jestem w ogóle zadowolona : KLIK - na środku stempla wzór nigdy się nie odbija. Nie wiem czy jest to wada akurat mojego stempla, czy wszystkie mają taki minus. 

paznokcie wzorki zawula aliexpress born pretty store nails stamp


paznokcie wzorki zawula aliexpress born pretty store nails stamp

Płytka BP-L005 :


Wzory z płytki BP-L010:
Stemple robiłam przy pomocy lakierów z Miss Sporty, Bell i Coral. Nadają się głównie do jasnych kolorów podkładowych ze względu na to, że nie mają 100% krycia.
Serduszka wykonałam lakierem Bell z tej samej serii co kolor zielony, którym wykonywałam resztę wzorów. Różowy ma bardzo dobre krycie, niemal 100%, ale to zasługa jego gęstości, która jest skutkiem długiego czasu użytkowania.

paznokcie wzorki zawula aliexpress born pretty store nails stamp

paznokcie wzorki zawula aliexpress born pretty store nails stamp



paznokcie wzorki zawula aliexpress born pretty store nails stamp





Podczas przerwy między hybrydami nałożone na odżywkę :) :



Teraz trochę o stemplu. Stempel można kupić tu : KLIK  . Tak jak przy dużym czarnym stemplu używałam starej karty bankowej , tak przy tym stemplu lepiej działa mi się ze zdrapką dołączoną do stempla. Mimo wszystko i tak raz na kilka prób zdrapka pozostawia za dużo lakieru na płytce, co zmusza mnie do zmycia lakieru z płytki i rozpoczęcia procedury odbijania od nowa.. No cóż.. Może to kwestia wprawy. Może nie. ;) 

Tak jak wspominałam wcześniej, przeźroczysty stempel najlepiej współpracuje z lakierami Kond . Wzory najczęściej odbijają się bardzo dobrze, nie widać prześwitów , nie rozmazują się. 

Dzięki temu, że guma jest przeźroczysta, w końcu skończyły się moje problemy z wymierzeniem gdzie mam przyłożyć stempel, aby odbić równo wzór.



Mini test odbijania się wzoru z płytki z BPS , przeźroczystym stemplem oraz czarnym lakierem Kand. :


Ze względu jednak na to,że guma jest przeźroczysta i z tego co mi wiadomo silikonowa, nie możemy przemywać jej zmywaczem do paznokci oraz matowić polerką jak to było w przypadku czarnego dużego stempla. Przemywanie prowadzi do utraty przeźroczystości oraz zniszczenia struktury silikonu. Dla mnie początkowo było to minusem, odruchowo zdarzało mi przetrzeć gumę wacikiem, ale po pewnym czasie weszło mi w nawyk czyszczenie stempla rolką do ubrań ;) 


Rolkę również można znaleźć w BPS ale myślę, że łatwiej kupić ją u nas w Polsce, jest w końcu dostępna w każdym sklepie.  

Podsumowując - polecam i płytki i stempel, ponieważ coraz częściej kończę robić paznokcie nie denerwując się. Wzory z tym zestawem wychodzą mi prawie zawsze, choć nie ukrywam, że czasem jednak zdarza mi się powtarzać wzór na jeden palec kilka razy. Trzeba pamiętać również o tym, aby podłoże, na którym trzymamy płytkę było sztywne , nie uginało się, bo to też może być jednym z powodów, przez które będziemy musieli powtarzać czynność wiele razy... :) 

Będąc już przy temacie BPS , chciałabym Wam również polecić biżuterię z ich sklepu. Biżuteria to jedna z rzeczy , którą warto zamawiać z Chin. Jest bardzo tania a jakością nie odbiega od naszyjników, kolczyków czy bransoletek , które można kupić w Polskich sieciówkach za 30 - 50 zł . Trzeba tylko wiedzieć i wyobrazić sobie, która biżuteria będzie wyglądać dobrze w realu, a która tylko na zdjęciu :)

Kolczyki : KLIK


Naszyjnik : KLIK


Jeśli spodobało Ci się coś z mojego postu, podczas zakupów skorzystaj proszę z mojego kodu, co będzie korzystne i dla Ciebie i dla mnie :)
Część rzeczy możecie znaleźć również na Aliexpress, tam niestety nie działają kody zniżkowe .
born pretty store zniżka sklep zawula

Dajcie również znać czy kupowałyście już w tym sklepie, chętnie dowiem się co jeszcze warto tam kupić :)


Beauty by ZaWula

Makijażem interesuję się od kilku lat. Uwielbiam malować siebie i innych. Ostatnimi czasy stałam się Aliholiczką, dlatego jeśli zastanawiasz się czy warto coś kupić, sprawdź czy nie opisałam już tego w którymś poście :)

4 komentarze:

  1. Już od dawna chcę kupić te płytki do stempli, ale u nas są dość drogie. Jak będę miała kasę to zamówię z BPS i zobaczymy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam:) Cena jest trochę wyższa niż płytki z Ali, ale ma za to ten biały plastik, pokrowiec, no i bardziej oryginalne i ciekawe wzory :) Z Ali znalazłam tylko jedną kolekcję , która ma fajne płytki i są tanie :)

      Usuń
  2. Cudowne są te stempelki, wyglądają bajecznie! Obserwuję :)

    Pozdrawiam,
    http://w-pogoni-za-idealem.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Przezroczysta, a nie przeżroczysta ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz! Jest mi bardzo miło, że zainteresowałam Cię tym postem. Daje mi to motywację do pisania kolejnych :)

Jeśli prowadzisz bloga zostaw po sobie ślad, chętnie poczytam to, co piszą inni :)