Tanio a dobrze - lakiery hybrydowe BLING z Aliexpress - Sprawdź bo warto!

Nowy rok zaczynamy z kolejnym postem z cyklu Tanio a dobrze, czyli zakupy z Aliexpress :)
Tym razem pod lupkę idą lakiery hybrydowe firmy Bling . 
Jeśli ciekawi Was moja opinia, zapraszam do dalszej części postu.....
Póki co mam 6 kolorów -  trzy, które dostałam w październiku oraz nowa dostawa kolejnych trzech kolorów , które doszły do mnie kilka dni temu. 

W internecie można znaleźć różne opinie na temat lakierów tej firmy. Jedni je uwielbiają, inni uważają że nie warto zawracać sobie nimi głowy. 



nails paznokcie bling aliexpress tanio recenzja lakiery


nails paznokcie bling aliexpress tanio recenzja lakiery


Blingi  z Aliexpress można kupić od kilku sprzedawców. Mają po 6ml pojemności i w odróżnieniu od niektórych marek, na górze mają naklejkę w przybliżonym kolorze lakieru, który znajduje się w środku. Jest to spore ułatwienie, bo nie musimy odkręcać każdorazowo każdej buteleczki w poszukiwaniu koloru, którego chcemy użyć. 

Kolory które posiadam:

nails paznokcie bling aliexpress tanio recenzja lakiery

Od lewej : 57 , 02,  67 , 42 , 77 , 68

Kolor 77 można nakładać bez łączenia z innym kolorem (który miałby być tłem), ponieważ bardzo dobrze kryje i prezentuje się po dwóch warstwach . Gdy nałożymy go na inny kolor, daje ciekawy efekt, troszeczkę przybliżony do znanej już prawie wszystkim syrenki.

Kolor 42 to moim zdaniem typowa biel ( nie miałam nr 22, więc nie wiem czym się różnią) . Niestety nawet po 2-3 warstwach mam wrażenie że widzę smugi . 

Konsystencja :  Moje Blingi można podzielić na dwie grupy  - te ,którymi da się malować bez problemu, i takie, które wolę używać jak najrzadziej.

Te o dobrej, płynnej, nie klejącej i nie ciągnącej się konsystencji : 57, 77, 68 -  malowanie nimi to sama przyjemność, idealne krycie po dwóch warstwach, zero smug. 

Kolory, które się ciągną jak rozpuszczony ser żółty : 02, 67 -  dodatkowo nr 02 ma skręcony pędzel, przez co trudniej równo rozprowadzić lakier nie brudząc skórek. 67 jak już uda nam rozprowadzić ma bardzo ładny krwistoczerwony odcień, dobrze kryje po dwóch warstwach.

Jeśli trafiła wam się partia glutowatych  hybryd, połóżcie je na rozgrzanym grzejniku na jakiś czas. Pod wpływem ciepła wrócą do lepszej, płynnej formy. Niestety często jest to tylko chwilowe wyjście i czynność trzeba powtarzać przy każdym malowaniu paznokci;)

W skrócie co i jak z Aliexpress:

Jeśli pierwszy raz słyszysz o Aliexpress, warto wiedzieć że:

- Przesyłka jest prawie zawsze bezpłatna (koło ceny szukaj informacji Free Shipping to Poland)
- Zakupy w Chinach za pośrednictwem AliE są bezpieczne - dopóki nie potwierdzisz, że dostałaś towar, sprzedawca nie dostanie pieniędzy.
 Jeśli coś jest nie tak : brak paczki , nie ten kolor, zniszczona zawartość przesyłki itp. otwierasz spór i domagasz się pełnego zwrotu pieniędzy lub proporcjonalnego w zależności od np. wielkości zniszczenia zamówienia. Jeśli Chińczyk nie zgadza się na Twoją propozycję, możesz eskalować spór, po czym spór rozstrzyga obsługa Aliexpress - zwykle na Twoją korzyść, jeśli miałaś faktycznie podstawy to domagania się zwrotu.
- Można płacić kartą visa/mastercard lub za pośrednictwem przelewy24 (szybkie przelewy z każdego konta, przelicznik wg kursy Twojego banku)

nails paznokcie bling aliexpress tanio recenzja lakiery



nails paznokcie bling aliexpress tanio recenzja lakiery



Widać , że moje lakiery pochodza z dwóch sortów - jedne wg informacji są (chyba) ważne do 2015 r , drugie , które dostałam ostatnio do 2018. Sądzę jednak że data nie ma nic wspólnego z prawdą, jest drukowany od tak na opakowaniu , aby wszystko się zgadzało ;)




Pierwsze (57,67,68) były zamawiane ze sklepu White Lover : Sklep Aliexpress KLIK
Ja płaciłam podczas promocji 1.03$/szt , teraz 1,49$/szt

Drugie (77,42,02) były zamawiane ze sklepu Rosalind Fashion Shop : Sklep Aliexpress KLIK
Tu płaciłam podczas promocji 9,91zł / 3szt 
Obecnie sprzedawca nie sprzedaje nic - pewnie ze względu na przerwę świąteczną, która jest w Chinach. 

Nie wiem jak sprawdzają się Topy i Bazy z Blinga ponieważ nigdy ich nie używałam, słyszałam natomiast wiele o szybko zasychającym, glutowatym Topie.

Ja osobiście nie jestem fanką Blingów , zdecydowanie wolę droższe Siouxy i zbliżone ceną Monasi . W ich przypadku nie trafiłam jeszcze na złą konsystencję czy słabe krycie. W przypadku Blingów mamy totalną loterię . 

A teraz chciałabym pokazać moje paznokcie po ostatnim malowaniu przy użyciu (głównie) Blingów. 

Ciemniejszy fiolet - Bling 02
Jaśniejszy fiolet (palec serdeczny) - Monasi  + stempelek przy użyciu lakieru Miss Sporty
Środkowy palec - dodatkowo nałożona jedna warstwa Bling 77

nails paznokcie bling aliexpress tanio recenzja lakiery

nails paznokcie bling aliexpress tanio recenzja lakiery

nails paznokcie bling aliexpress tanio recenzja lakiery


nails paznokcie bling aliexpress tanio recenzja lakiery


Po ostatnich problemach ( o których pisałam dwa posty wcześniej) wydaje mi się , że moje paznokcie wracają do siebie, codziennie choć raz smaruję dłonie olejkami , dzięki czemu nie tylko paznokcie są w lepszej formie ale i skórki wyglądają trochę lepiej ( co w moim przypadku jest dużym sukcesem, bo zawsze miałam jakieś zadziorki, strupki, suche skórki itp).


Jeśli poszukujecie taniej lampy, która utwardzi wam hybrydy, mogę polecić Mostek LED . 
Używam go już od ok 2 miesięcy, jak do tej pory nie było z nim problemu. 

lampa uv led mostek aliexpress tanio diamentowa paznokcie nails


Lampę dostałam wraz z kablem USB, można ją podłączyć do komputera lub pod końcówkę od ładowarki komórki i podłączyć gniazdka. Moja lampa posiada timer 30s i 60s. Aby utwardzić dobrze płytkę czekam 60s trzymając paznokcie w odległości ok 1,5 cm od źródła światła.
Przyszła do mnie dość szybko , chyba ok 2 tyg listem rejestrowanym .

Link do aukcji : MOSTEK KLIK
Płaciłam 22zł - 5,66$ , teraz widzę że jest za 4,99$

Czekam również na drugą (zapasową) , którą podczas promocji zamówiłam od tego samego sprzedawcy 11.11 za 14,30zł  . Ta również idzie listem rejestrowanym i widzę, że 2 dni temu dotarła do mojego miasta :)



To wszystko na dzisiaj z moich Aliexpressowych zakupów. Mam nadzieję że pomogłam Wam w podjęciu decyzji na temat zakupów na Chińskim portalu. Jest jeden minus, o którym chyba jeszcze nie wspomniałam - zaczynając korzystać z tej strony stajemy się Aliholikami i nie możemy przestać zamawiać kolejnych rzeczy :)

A Wy? Korzystacie z Aliexpress? Używałyście hybryd , mostku lub innych gadżetów z Chin?





Beauty by ZaWula

Makijażem interesuję się od kilku lat. Uwielbiam malować siebie i innych. Ostatnimi czasy stałam się Aliholiczką, dlatego jeśli zastanawiasz się czy warto coś kupić, sprawdź czy nie opisałam już tego w którymś poście :)

10 komentarzy:

  1. Bardzo fajny post, Alii kusi, nie jesteś jedyną blogerką u których czytam o ali :) Też trzeba pamietac o feedback'ach, by nie dostać tego czego sie nie chce.

    OdpowiedzUsuń
  2. Nigdy o nich wcześniej nie słyszałam. Super ta różowa lampa. :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne kolorki, nie zamawiałam jeszcze niczego z alli ale mnie kusi ostatnio ;p

    OdpowiedzUsuń
  4. Hej :) super kolorki ! kusi mnie zakup tych hybryd. Powiedz mi, płaciłaś tylko za lakiery? nie miałaś żadnych problemów z opłatą celną itp?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Za blingi ok 1$ /szt ;) Przy takich kwotach nie ma problemu ani ryzyka że będziesz musiała płacić cło/vat. Dopiero od ok 40$ lub jeśli kupujesz replikę. Wtedy już jest jakieś ryzyko :)

      Usuń
  5. a jakiej bazy używasz? Zastanawiam się nad kupnem hybrydek z alie, ale nie wiem jak z bazami jest :)

    OdpowiedzUsuń
  6. a jakiej bazy używasz? Zastanawiam się nad kupnem hybrydek z alie, ale nie wiem jak z bazami jest :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Najpierw używałam bazy i topu z Sioux a teraz GEL LAB, również z Aliexpress :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jakoś nie jestem przekonana do tego typu lakierów. Chyba jednak wole sprawdzone marki jak semilac bo tutaj mam przynajmniej pewność i koloru i krycia. Ostatnio np. zamówiłam sobie fajny jesienny odcień Boyfriend Jeans i jestem mega zadowolona. Po dwóch warstwach wygląda genialnie.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz! Jest mi bardzo miło, że zainteresowałam Cię tym postem. Daje mi to motywację do pisania kolejnych :)

Jeśli prowadzisz bloga zostaw po sobie ślad, chętnie poczytam to, co piszą inni :)