Stempelki do paznokci - sprawdzone płytki i stempel - Aliexpress

Już dawno temu byłam pod wrażeniem wynalazku , który bardzo ułatwia  zdobienie paznokci  - płytki oraz stemple do paznokci. Niestety pierwsze próby nie były owocne. Musiałam długo namęczyć się, aby na moim paznokciu wyszedł mi choć raz ładny kolorowy wzór. Po pewnym czasie doszłam do wniosku że nie ma to sensu i coraz rzadziej chciałam się w to bawić. Więcej nerwów niż efektów sprawiała , że stemple poszły w odstawkę....

Gdy zaczęła się moja przygoda z Aliexpress, czytałam wiele opinii na temat akcesorii , którymi można odbić wzory na płytce paznokcia. Piękne zdjęcia , które wprawiały mnie w zachwyt oraz informacje, z których dowiedziałam się, że na sukces w tematyce stempli ma znaczenie zarówno dobrze wykonana płytka , odpowiedni stempel jak i dobrze napigmentowane lakiery - to wszystko sprawiło , że postanowiłam zaryzykować i ponownie kupić płytki, stempel jak i polecane przez inne dziewczyny lakiery. 

stemple paznokcie aliexpress płytki wzorki


STEMPEL:

   Używałam ok pięciu różnych - duży czarny sprawdził mi się najlepiej. Biała strona jest duża, mieści zwykle całe wzory. Standardowa guma jest dość twarda, nie lepi się. Takim zestawem najlepiej odbija mi się wzory. Można również dokupić wymienne gumy - są o wiele bardziej miękkie, kleją się. Opinie w internecie są zazwyczaj bardzo pozytywne, mi natomiast po przetestowaniu obu gum lepiej pracuje się z białą, twardą ,standardową gumą. Ale co kto lubi, trzeba sprawdzić co komu odpowiada najbardziej :)
   Czerwonej strony nigdy nie używałam, przeznaczona jest do małych wzorków, których raczej nie robię.
stemple paznokcie aliexpress płytki wzorki

stemple paznokcie aliexpress płytki wzorki manicrue nails stamp


























   Link do aukcji, na której kupiłam stempel na Aliexpress : KLIK
   W zestawie są jeszcze dwa inne stemple i zdrapki - zdrapek nie używam, wolę ściągać lakier starą kartą - odpowiednik karty płatniczej . Mały różowy stempel jest w porządku, wzory zwykle się na nim odbijają. Stempel z miętową gumą - nie wiem czy trafił mi się wadliwie wykonany ponieważ słyszałam również dobre opinie o tym stemplu. Mój niestety za każdym razem zostawia nieodbitą dziurę po środku gumy, tak jakby w tym miejscu nie stykał się z płytką. Nie drążyłam tematu ponieważ wystarczy mi duży czarny stempel :)

Czekam również na nowość z BPS - duży przeźroczysty stempel. Jak tylko do mnie dotrze i sprawdzę jak się z nim współpracuje dam znać:)


PŁYTKI:


płytka aliexpress paznokcie


Płytka nr 1 z serii JQ-L - jej główne motywy to kwiaty . Można ją świetnie wykorzystać do ozdobienia całych paznokci, lub odbicia tylko fragmentu wzoru. W porównaniu do moich starych płytek ( można je zobaczyć w tym poście : KLIK ) wzory odbijają się bardzo dobrze. Dzieje się tak dzięki temu, że wzory są głęboko wygrawerowane , warto więc zwrócić na to uwagę podczas zakupu.
Płytkę można kupić na kilku aukcjach, ja tę akurat kupiłam tu : KLIK
Przykładowe paznokcie z wykorzystaniem wzoru z płytki JQ-L04 :

stemple paznokcie aliexpress płytki wzorki manicrue nails stamp

Druga płytka również jest z tej samej serii - JQ-L20 :

stemple paznokcie aliexpress płytki wzorki manicrue nails stamp


Tą płytką również można bez większego problemu odbić każdy wzorek, jest dobrze wykonana. 
 Tej płytki użyłam przy wykonywaniu tych paznokci ( więcej zdjęć ):


Trzecia płytka posiada symbol JQ-L10 a jej głównym motywem są azteckie wzory . W zależności od użytego lakieru wzorki odbijają się bardzo mocno lub lekko transparentnie. Długo szukałam płytki na Aliexpress z azteckimi wzorkami. Nie wiem tylko co robi tu czarownica na miotle;) 
Link do aukcji na AliE z której kupowałam płytkę : KLIK


Tej płytki użyłam przy wykonywaniu tych paznokci :




O lakierach , których używam do robienia stempelków napiszę w innym poście:)

A poniżej zdjęcia moich obecnych malowideł , wykonane lakierami Bling +  Monasi ( o tych lakierach możecie przeczytać w innym poście KLIK KLIK . delikatne ombre + pierwszy raz próbowałam używać naklejek szablonowych do wykonania zygzaka , dochodzę do wniosku że trzeba znaleźć najlepszą technikę :) 



Przy okazji mogę zdecydowanie polecić olejek do ciała który widzicie na zdjęciach wyżej. Można kupić go w Rossmanie za ok 10 zł, ma na moje oko całkiem dobry skład, szczególnie jak na taką cenę. Moim zdaniem pachnie bardzo przyjemnie. Świetnie nadaje się do olejowania dłoni/paznokci. Ja czasem dodaję kilka kropel olejku herbacianego, który ma działanie odkażające, antygrzybiczne .

Nadal szukam nowych płytek w ciekawych cenach, uzależniłam się odkupowania akcesoriów do zdobienia , jeśli znacie sprawdzone miejsca skąd można kupić płytki czy też lakiery do stempelków - piszcie! Będę bardzo wdzięczna :) 

Niedługo planuję rozdanie, także zainteresowane osoby zapraszam do zaglądania na mojego bloga lub facebooka co jakiś czas , macie pewność że nie przeoczycie terminu zgłaszania się :)



Beauty by ZaWula

Makijażem interesuję się od kilku lat. Uwielbiam malować siebie i innych. Ostatnimi czasy stałam się Aliholiczką, dlatego jeśli zastanawiasz się czy warto coś kupić, sprawdź czy nie opisałam już tego w którymś poście :)

19 komentarzy:

  1. Stempel należy do moich ulubieńców - większość moich zdobień z minionego roku było nim wykonanych :) płytki też mam - mają świetne wzory:) z niektórymi mam problemy przy zmywaniu - wacik na nich zostaje ;( ale za tą cenę grzech narzekać ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Już od dawna mam ochotę na te płytki, muszę w końcu kupić. :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam polecam :) Nie będziesz żałować:)

      Usuń
  3. piękne wzorki stempelkowe Ci wyszły, a olejek jest najpiękniej pachnącym jaki miałam

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne wzory mają te płytki :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Płytki świetne,zdobienia również:)
    Ja ostatnio też dostałam z Aliexpress płytki;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Czy tylko ja nie potrafię korzystać ze stempli?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A jaki masz stempel, płytkę i lakier ? Może lakier jest za rzadki, stempel zły lub płytka ? :) Możesz też spróbować stempel zmatowić blokiem do matowienia płytki paznokcia i przetrzeć potem zmywaczem.

      Usuń
  7. Piękne! chyba sobie zamówię tą z azteckimi wzorami:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wow, masz mega ciekawego bloga, przyjemnie się czyta Twoje wpisy i ogląda Twoje zdjęcia<3 Mega!

    Aż 5 nowych wpisów u mnie, zapraszam: http://neverwithoutglasses.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Podziwiam wszystkich, którzy potrafią malować paznokcie! Mi to całkiem nie idzie... :(
    www.blackarrotmakeup.blogpot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Płytki wymiatają ;) już sobie upatrzyłam 2 więc na pewno zamówię ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. piękne płytki, stempli mam kklka i każdy fajny. Każdy musi znalezcrtaki co mu podpasuje.

    OdpowiedzUsuń
  12. Ciekawy post :) Bardzo ładne zdobienia :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Szkoda, że link wygasł. :/
    Ładne zdobienia! :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz! Jest mi bardzo miło, że zainteresowałam Cię tym postem. Daje mi to motywację do pisania kolejnych :)

Jeśli prowadzisz bloga zostaw po sobie ślad, chętnie poczytam to, co piszą inni :)