Tanio a dobrze - lakiery hybrydowe MONASI z Aliexpress - sprawdź bo warto!

Kolejny już post z serii "Tanio a dobrze" czyli zakupy z Aliexpress :)
Tym razem pod lupkę poszły lakiery hybrydowe firmy MONASI.

Wszystkie kolory posiadają taką samą, granatową buteleczkę. Na górze zakrętki mamy naklejkę z numerem danego koloru. Dla ułatwienia można kupić nakładki na buteleczki w kształcie paznokcia, dzięki czemu bez każdorazowego otwierania będziemy wiedzieć jaki kolor mamy w danej buteleczce i jak wygląda po nałożeniu na płytkę.


Do tej pory doszło do mnie już 8 sztuk . Czekam jeszcze na dwa kolory, które idą do mnie od listopada, ale taki właśnie urok Aliexpress, że musimy uzbroić się w cierpliwość.

Jeśli chodzi o gęstość lakieru, nakładanie , uważam że jest w porządku. Lakier nie jest glutowaty ani mocno lejący. Nie ma grudek, po dwóch warstwach nie widać smug. Niektóre lakiery ładnie kryją nawet i po jednej warstwie. Dobrze utwardzają się w lampie UV jak i mojej lampie LED (mostek) . 


Lakiery przychodzą listem nierejestrowanym, niestety nie są niczym zabezpieczone  czy to folią bąbelkową czy "pianką" , dlatego czasem zdarza się, że któraś z buteleczek nie wytrzymuje transportu i rozbija się zalewając  zawartość koperty. 

Pamiętajmy jednak, że nie jest to dla nas duża strata pomijając czas, bo w takiej sytuacji możemy otworzyć "spór" do naszego zamówienia i domagać się zwrotu pieniędzy (tu sami decydujemy w jakiej wysokości  - możemy życzyć sobie zwrotu części pieniędzy lub całkowitego zwrotu. Wiadomo jednak że w przypadku gdy zbije nam się jeden lakier, należałoby prosić tylko o proporcjonalną część....:) )



Kolory :

Na tipsach położone są dwie warstwy. Nie nakładałam topu/lakieru bezbarwnego, jedynie przemyłam cleanerem , dlatego nie błyszczą się idealnie;)




Od lewej : DA062 , DA142, DA124, DA073 , DA017, DA116 , DA117 i DA052

DA073 w rzeczywistości ma bardziej pastelowy i jaśniejszy odcień. DA052 jest kolorem bardzo jaskrawym, pod lampą wygląda jakby był fluorescencyjny ;P



Ja za 1 sztukę płaciłam ok 1.08-1.1 $ w przeliczeniu na złotówki ok 4,20zł . 
Warto pamiętać, że prawie wszystkie aukcje na Aliexpress zapewniają bezpłatną przesyłkę, więc cena lakieru to całkowity koszt zakupu i dostarczenia do nas lakieru (Pocztą Polską).

Obecnie oprócz płatności kartą, Aliexpress daje nam możliwość opłacania zamówień szybkim przelewem tj. Przelewy24 , które działają tak samo (lub są dokładnie tym samym) co PayU .

Obecne wzorniki MONASI w dużej mierze odwzorowują prawdziwe kolory lakierów, warto jednak upewnić się i poszukać w internecie wzorniki dodawane przez internautów , aby upewnić się że dostaniemy taki odcień jaki faktycznie nas interesuje:)


Dziś to wszystko, a w kolejnych postach pokażę Wam lampę , którą również zamówiłam na Ali za ~5$ , lakiery innych marek, bloki polerskie, zupełnie inne niż w widziane przeze mnie w Polsce waciki bezpyłowe, stempelki, płytki, lakiery do stempelków, folie  i kilka innych rzeczy, które możemy zakupić na AliE za grosze , a stworzymy dzięki nim piękne manicure :)



Beauty by ZaWula

Makijażem interesuję się od kilku lat. Uwielbiam malować siebie i innych. Ostatnimi czasy stałam się Aliholiczką, dlatego jeśli zastanawiasz się czy warto coś kupić, sprawdź czy nie opisałam już tego w którymś poście :)

10 komentarzy:

  1. Widziałam te lakiery i zastanawiam się nad kupnem :) Ale chyba mnie przekonałaś :p
    Pozdrawiam serdecznie, mój blog/KLIK :))

    OdpowiedzUsuń
  2. nie słyszałam o tej firmie ,ale kolory zacne ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. oo ja ciągle czytam oo blingach :D o tych nie slyszałam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. napisałam komentarz pod Twoim poprzednim postem. Proszę, odpowiedz, to dla mnie bardzo ważne.

    OdpowiedzUsuń
  5. Hej :) Mogłabyś podać link do lakierow oraz lampy z ali? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na razie przesyłam link do Monasi : http://www.aliexpress.com/store/product/MONASI-Free-Shipping-2015-Hot-Sale-Magic-Mint-Green-Color-UV-Gel-Nail-Polish-Odorless-Fast/1890205_32439682933.html :)

      Usuń
  6. Mam takie pytanie dotyczące tej strony jak to działa z opłatami, przecież ceny są w innej walucie

    OdpowiedzUsuń
  7. Jeśli płacisz przez Przelewy24 to przelicza z tego co wiem wg kursu banku

    OdpowiedzUsuń
  8. a jak ściągają się hybrydy monasi pod wpływem acetonu? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Najlepiej ze wszystkich chińskich hybryd, których używałam. Do odmaczania używam różowego zmywacza z pompką z Biedronki. Najgorzej odmaczają się u mnie Siouxy .:)

      Usuń

Dziękuję za komentarz! Jest mi bardzo miło, że zainteresowałam Cię tym postem. Daje mi to motywację do pisania kolejnych :)

Jeśli prowadzisz bloga zostaw po sobie ślad, chętnie poczytam to, co piszą inni :)