Egzotycznie ;)


Hej;)

Gorąca temperatura od kilku dni daje się nam we znaki, dlatego też naszło mnie tym razem na trochę bardziej kolorowe wydanie makijażu ;) W ręce wpadł mi dawno zapomniany cień z inglota w paletce wyglądający mi na morski błękit, natomiast na powiece mam wrażenie, że jego barwa minimalnie się zmieniła w kierunku zieleni. Pięknie mienił się na oku , sprawiając , że stał się jednym z moich ulubionych "kolorowych" cieni .

Brakuje tylko węża na zdjęciu :D


Zapraszam do oglądania i oceniania ;)

makijaż , aliexpress, makeup , make u p , metamorfoza , blog, kosmetyki, revolution, farbki do brwi

makijaż , aliexpress, makeup , make u p , metamorfoza , blog, kosmetyki, revolution, farbki do brwi

makijaż , aliexpress, makeup , make u p , metamorfoza , blog, kosmetyki, revolution, farbki do brwi


makijaż , aliexpress, makeup , make u p , metamorfoza , blog, kosmetyki, revolution, farbki do brwi


Wersja trochę bardziej codzienna, o ile makijaż w takich kolorach można nazwać makijażem na codzień ;)


makijaż , aliexpress, makeup , make u p , metamorfoza , blog, kosmetyki, revolution, farbki do brwi






Beauty by ZaWula

Makijażem interesuję się od kilku lat. Uwielbiam malować siebie i innych. Ostatnimi czasy stałam się Aliholiczką, dlatego jeśli zastanawiasz się czy warto coś kupić, sprawdź czy nie opisałam już tego w którymś poście :)

2 komentarze:

  1. Świetny makijaż! ;)
    http://emmaprostozmostu.blogspot.com/ <- nowy post, więc zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wersja "codzienna" jednak bardziej mi się podoba. Odcień tego cienia do powiek faktycznie wygląda obłędnie! <3

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz! Jest mi bardzo miło, że zainteresowałam Cię tym postem. Daje mi to motywację do pisania kolejnych :)

Jeśli prowadzisz bloga zostaw po sobie ślad, chętnie poczytam to, co piszą inni :)