Makijażowo

Długo mnie nie było, a to dlatego, że ostatnio skupiłam się na prywatnych sprawach, a jest ich sporo :D W międzyczasie na na własne potrzeby kombinowałam z makijażem ślubnym. Reszty pomysłów, które zmalowałam niestety nie miałam okazji uchwycić na zdjęciu.
Trafił się również nagły makijaż na wieczorne wyjście;)
Wstawiam fotki, zapraszam do ocen i opinii, życzę miłego i CIEPŁEGO wieczoru, bo na dworze niestety tego ciepła w dalszym ciągu nie widać. A szkoda. Mamy prawie marzec, liczę więc na to, że wiosna zawita szybciej niż się tego spodziewamy. :)





Beauty by ZaWula

Makijażem interesuję się od kilku lat. Uwielbiam malować siebie i innych. Ostatnimi czasy stałam się Aliholiczką, dlatego jeśli zastanawiasz się czy warto coś kupić, sprawdź czy nie opisałam już tego w którymś poście :)

9 komentarzy:

  1. Jakie piękne. :)
    Obserwuję i zapraszam do mnie, będzie mi miło jak zostawisz ślad po sobie. :)
    http://maly-swiat-kolorowki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny makijaż, delikatny. :-)
    Pozdrawiam serdecznie i dołączam do obserwatorów. :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajnie dobrane kolory do odcienia włosów :)

    Zapraszam serdecznie do mnie, zajmujemy się tym samym więc możemy się nawzajem inspirować :) http://dancebrushes.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczny makijaż :D Lubię takie połączenia kolorów :)
    Obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten fiolet na oku wygląda cudnie :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz! Jest mi bardzo miło, że zainteresowałam Cię tym postem. Daje mi to motywację do pisania kolejnych :)

Jeśli prowadzisz bloga zostaw po sobie ślad, chętnie poczytam to, co piszą inni :)