Wyniki rozdania!


UWAGA UWAGA!
WYNIKI ROZDANIA!

Miło mi poinformować, iż zwyciężczynią rozdania jest Anna Bal 

Gratuluję wygranej i czekam na dane do wysyłki do 14.01.15 do 23.59 

W wypadku nie otrzymania w terminie danych, będziemy losować kolejną osobę. 

Jeszcze raz gratuluję Ani oraz dziękuję wszystkim za udział!
Rozdania na pewno będą pojawiać się w przyszłości:)

Miłego dnia!


Beauty by ZaWula

Makijażem interesuję się od kilku lat. Uwielbiam malować siebie i innych. Ostatnimi czasy stałam się Aliholiczką, dlatego jeśli zastanawiasz się czy warto coś kupić, sprawdź czy nie opisałam już tego w którymś poście :)

8 komentarzy:

Dziękuję za komentarz! Jest mi bardzo miło, że zainteresowałam Cię tym postem. Daje mi to motywację do pisania kolejnych :)

Jeśli prowadzisz bloga zostaw po sobie ślad, chętnie poczytam to, co piszą inni :)