Co nie co na temat brwi - Aqua Brow Make up Revolution czy kredka?


Na wstępie chciałam wam bardzo podziękować za udział w rozdaniu, nie sądziłam, że zgłosi się tak dużo osób tu i na facebooku:) Jednocześnie zapraszam was do śledzenia moich wpisów, ponieważ niebawem pojawią się wyniki:)

A dzisiejszy post chciałabym poświęcić modnemu ostatnio tematowi, wbrew pozorom jest on trudny, czyli brwi. Zapewne wszystkie już słyszałyście o Maxineczce, która jest znana jako guru jeśli chodzi o brwi (choć nie tylko w tej części makijażu jest świetna). Trudno dorównać jej perfekcji w malowaniu brwi, ja nie mam zamiaru się nawet się do niej porównywać, ponieważ zdecydowanie nie jestem ekspertem jeśli o to chodzi:)

Tak więc nie będę się wymądrzać, tylko pokażę wam porównanie różnych produktów oraz jaką różnicę robi makijaż brwi w wyglądzie.

Jednym z moich prezentów Bożonarodzeniowych, o którym wspominałam na facebooku jakiś czas temu były farbki ULTRA AQUA BROW TINT firmy MAKEUP REVOLUTION.
Skusiłam się, ponieważ słyszałam wiele dobrych opinii na temat Aqua Brow z MUFE , a ten produkt jest bardzo podobny na pierwszy rzut oka. Niestety nie mogę powiedzieć wam, czy faktycznie jest taki sam, ponieważ sama nigdy nie używałam droższego odpowiednika.
Wybrałam sobie dwa odcienie - light i medium. Całe szczęście, że nie postawiłam tylko na kolor medium, ponieważ uważam, iż sam jest trochę za ciemny dla mnie. Mając dwa kolory mogę je łączyć tworząc naturalny efekt.

Koszt jednej farbki to ok 15zł
Do wyboru są 4 kolory - fairy, light , medium i dark


makijaż , aliexpress, makeup , make u p , metamorfoza , blog, kosmetyki, revolution, farbki do brwi

Tubki dostałam w małych eleganckich kartonikach. Tubka ma 10g, spokojnie starczy nam na 6 miesięcy w ciągu których zalecane jest korzystanie z kosmetyku. Biorąc pod uwagę bardzo dużą wydajność ( w zależności od sposobu nakładania, do makijażu wystarczy mniej więcej porcja wielkości ziarnka ryżu, czasem mniej) mogę zaryzykować mówiąc, że po tych 6 miesiącach jeszcze sporo nam zostanie.


Kolor Medium wpada delikatnie w odcień wiśni.


makijaż , aliexpress, makeup , make u p , metamorfoza , blog, kosmetyki, revolution, farbki do brwi


Farbki bardzo dobrze trzymają się cały dzień. Ja nakładam je zwykle skośnym pędzelkiem wypełniając (dość sporą) przestrzeń między włoskami kolorem, jednocześnie cieniując intensywność koloru, aby wyglądały jak najbardziej naturalnie.

Dla osób , które wolą korzystać ze szczoteczki do brwi, proponuję wersję z zamontowaną już "spiralką" w tubce, dzięki czemu nie będziecie musieli wyciskać dużej ilości produktu, aby nałożyć go na szczoteczkę.

(zdj. ze sklepu minti shop)














Tu chyba zdjęcie najlepiej oddaje rzeczywiste kolory :




Przejdźmy do wizualizacji :D
Na początek brwi podkreślone kredką Catrice, której używałam na co dzień, obecnie zamiennie z Aqua Brow. Kredka różni się przede wszystkim tym, że nie ma konsystencji, która trzymałaby włoski w jednym miejscu jak żel, jej głównym zadaniem jest tylko nadanie koloru.

makijaż , aliexpress, makeup , make u p , metamorfoza , blog, kosmetyki, revolution, farbki do brwi





























Kredka Catrice :
(zdj. urodomania.com)



A teraz zdjęcie, które mnie przeraża, nie wiem jak kiedyś mogłam wyjść z domu bez podkreślonych brwi. O kształcie nie wspominając, ale niestety, nie rosną tam gdzie trzeba;p

makijaż , aliexpress, makeup , make u p , metamorfoza , blog, kosmetyki, revolution, farbki do brwi



























Jedna z dwóch moim zdaniem najlepszych opcji - kolor light :


makijaż , aliexpress, makeup , make u p , metamorfoza , blog, kosmetyki, revolution, farbki do brwi , brwi


Wersja trochę karykaturalna:) Gdy najdzie mnie na ciemniejszy kolor włosów będzie jak znalazł:





Podsumowując :
Jestem zadowolona z farbek, są bardzo poręczne, wydajne. Zdecydowanie wolę je od np. cieni, ponieważ AB wygląda o wiele naturalniej, nie ma tego "pudrowego" wykończenia. Szkoda tylko, że nie ma koloru pośredniego między medium a light, wtedy byłoby idealnie. Aha, no i cena moim zdaniem też jest bardzo w porządku - 15 zł  raz na pół roku, ja zapewne zaryzykuję i będę użytkować trochę dłużej, więc tym bardziej taka cena mi odpowiada. Jestem zdecydowanie na tak jeśli nie zależy nam na selektywnym kosmetyku ;)

Znacie Aqua Brow MUR? Jak wasze wrażenia? Zdecydowałybyście się na zakup?


A jako mały bonusik chciałam wam pokazać moje kolejne dwa nowe pędzelki, jeszcze ich nie używałam, ale po zmacaniu wydaje mi się że będą fajne, włosie wygląda na naturalne, albo idealnie je imituje. Jedyny minus to zapach kleju zaraz po wypakowaniu z koperty - na szczęście już nic nie czuć.






Beauty by ZaWula

Makijażem interesuję się od kilku lat. Uwielbiam malować siebie i innych. Ostatnimi czasy stałam się Aliholiczką, dlatego jeśli zastanawiasz się czy warto coś kupić, sprawdź czy nie opisałam już tego w którymś poście :)

10 komentarzy:

  1. bardzo ładnie :) wyglądają naturalnie i to mi się podoba, nienawidzę czarnych brwi narysowanych jak od szablonu;)

    OdpowiedzUsuń
  2. masz bardzo piękne włosy, a kolor brwi na ostatnim zdjeciu do nich bardzo pasuje, cudowny efekt! :*

    kochana, co powiesz na wspólną obserwację? zacznij i daj znać u mnie abym mogła się odwdzięczyć MÓJ BLOG->KLIK +byłabym wdzięczna jakbyś poklikała w 3 sukienki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładnie podkreślasz brwi :) Ja niestety nie umiem tego robić, zwłaszcza farbką, wyglądam po takim "zabiegu" jak facet ;P Brwi zdecydowanie nie są moją mocną stroną :p

    OdpowiedzUsuń
  4. ja podkreślam brwi permament taupe color tatoo od maybelline:) u mnie się sprawdza idealnie:)

    OdpowiedzUsuń
  5. mialam kiedys kredke do brwi isadory. Była boska. Taka grubsza dwustronna, z jednej strony ciemny brąz ale taki szarawy - jak dla mnie brunetki, a z drugiej mańki beż do rysowania pod brwią. Cudo, tylko droga bo chyba kosztowała ponad 40 zł

    OdpowiedzUsuń
  6. kolorystycznie idealne dla Cb a sa wresje do ciemnych włosów ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety ciemniejszy to już tylko czarny;/ Chyba że zmieszać dwa;)

      Usuń
  7. warto zaryzykować za 15zł z tym light :) choć dla mnie mógłby być jeszcze troszkę jaśniejszy, widzę że masz naturalnie ciemniejsze brwi niż moje. Raz kozie śmierć ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz! Jest mi bardzo miło, że zainteresowałam Cię tym postem. Daje mi to motywację do pisania kolejnych :)

Jeśli prowadzisz bloga zostaw po sobie ślad, chętnie poczytam to, co piszą inni :)