Soczysta czerwień Rimmel oraz cienie Pierre Rene - Makijaż Paolki

   Dziś chciałabym wam pokazać makijaż który ostatnio wymalowałam. Zwykle wstawiam zdjęcia makijażu na sobie, tym razem wyjątkowo miałam przyjemność malować Paulinę i jej piękne duże oczy:)    Do makijażu użyłam niedawno zakupionej szminki Rimmel Lasting Finish nr 170 ALARMo której pisałam kilkanaście dni temu. Postanowiłam sprawdzić, jak pracuje mi się na cieniach Pierre Rene, które również są u mnie nowością w kuferku. Po tej próbie myślę, że będę mogła się z nimi zaprzyjaźnić. ;) Brąz (138 Fate) bardzo mi się spodobał, jest w ciepłym odcieniu i troszeczkę mieni się na złoto. Na dole fiolet nr 92.







Czytając co i raz komentarze na temat ostatnich pudełek z ShinyBox, nie wytrzymałam i również zakupiłam abonament 3 pudełek.... Tak więc czekam... Zdecydowałam się na zakup w takim czasie, że jeszcze nie wiem co będzie w zamówionym SBoxie, dlatego czekam z niecierpliwością na kuriera. Zamawiałyście je kiedyś? Mam nadzieję że niespodzianka okaże się świetnym pomysłem i będę z niej bardzo zadowolona. Uwielbiam niespodzianki!


Beauty by ZaWula

Makijażem interesuję się od kilku lat. Uwielbiam malować siebie i innych. Ostatnimi czasy stałam się Aliholiczką, dlatego jeśli zastanawiasz się czy warto coś kupić, sprawdź czy nie opisałam już tego w którymś poście :)

17 komentarzy:

  1. Mi najbardziej podoba się ten fiolet na dolnej powiece który super podkreśla Twój kolor oczu :) Ja Shinybox nie miałam, ale zamawiałam glossybox przez 6 miesięcy i zawsze byłam bardzo zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  2. super wygląda ;D mogę się od Ciebie uczyć ;D

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny makijaż, cienie mają bardzo ładne kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Makijaż bardzo ładny.. A na swoje Shiny też czekam :) U mnie to już ostatnie z zamówionych trzech. W sumie czwarte z kolei, ale nastawiam się już na zamówienie następnych, bo uwielbiam te pudełeczka :)

    OdpowiedzUsuń
  5. piękna ♥ i cudny makijaż :D chyba taki wykonam, ale bez czerwonych ust ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo nietypowe połączenie ciepłych barw na górnej powiece i zimnych na dolnej... W życiu bym nie przypuszczała, że może to do siebie pasować. Gratulacje - kolejny raz mnie zaskakujesz. :) Wcierkę znajdziesz w wielu aptekach i zielarskich. Jeśli nie mają to zazwyczaj można zamówić. Jest ona z firmy Farmona. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trochę zaszalałyśmy, ale cieszę się że się podoba:) Oo Farmona, też używam wcierki tej firmy tylko Radical-ze skrzypem polnym, też polecam. Muszę wypróbować tę o której mówisz!

      Usuń
  7. zdecydowanie bardziej lubię kolory w czerwieni wina i borda z niebieskimi tonami.... oranże na jesień nie są tak wyraziste ale Tobie całkiem ładnie pasuje :)

    OdpowiedzUsuń
  8. podoba mi się!
    lubię kolory na ustach

    ____________________________
    fashionblogger, styling&makeup Artist on
    WWW.JUSTYNAPOLSKA.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz! Jest mi bardzo miło, że zainteresowałam Cię tym postem. Daje mi to motywację do pisania kolejnych :)

Jeśli prowadzisz bloga zostaw po sobie ślad, chętnie poczytam to, co piszą inni :)