Propozycja sylwestrowa

No i jest - tak jak zapowiadałam wcześniej, makijaż :) Ponieważ zbliża się sylwester, postawiłam tym razem na dość intensywne wydanie.  Główną rolę dzisiaj, grały  sypkie cienie APC, które dostałam w grudniowym Shiny Box.

Jeden słoiczek nakręcany kosztuje 11.5zł , czyli cena na średnim poziomie. Dzięki systemowi dokręcanych spodów możemy powoli tworzyć i modyfikować swoje indywidualnie dobrane kolorystycznie wieżyczki.
Link do strony


Na całą powiekę nałożyłam matowy czarny cień z paletki Sleek,
Na ruchomą powiekę, za pomocą pędzelka ( "zamoczonego" delikatnie w wazelinie , który następnie przetarłam po ręcę, aby pozbyć się nadmiaru, oraz równomiernie rozprowadzić Vaselie po włosiu ) nałożyłam mieniący się na wiele kolorów sypki czarny cień APC. Wazelina, to taka moja próba stworzenia zamiennika np. sealera , dzięki któremu takie właśnie cienie utrzymują się o wiele lepiej na powiece, nie osypują się , a ich kolor jest bardziej intensywny w porównaniu do nałożenia cieni bez jakiejkolwiek bazy. 
Wewnętrzny kącik rozjaśniłam drugim cieniem APC w kolorze beżowego złota.

Środek dolnej powieki również zaznaczyłam mieniącym się czarnym pyłkiem.

Na ustach pomadka Nude Rimmel Lasting Finish nr 250

Naszyjnik to kolejny mój zakup z AliE, który kupiłam za 3,5$ :)





Cienie:









Mieniące się drobinki niestety trochę mi się osypywały, ciekawe jak trzymałyby się na prawdziwej stworzonej do takich cieni bazie. Póki nie zaopatrzę się w taką właśnie bazę , zdecydowanie wolę standardowe cienie prasowane m.in. Inglota, które trzymają się na powiekach lepiej niż takie pigmenty.




Jak zwykle czekam na wasze opinie na temat makijażu jak i porady co poprawić :)



Beauty by ZaWula

Makijażem interesuję się od kilku lat. Uwielbiam malować siebie i innych. Ostatnimi czasy stałam się Aliholiczką, dlatego jeśli zastanawiasz się czy warto coś kupić, sprawdź czy nie opisałam już tego w którymś poście :)

11 komentarzy:

  1. wow! Piękny makijaż! Uwielbiam takie ciemne smokey!

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny, bardzo Ci pasuje :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne te akcenty błyszczące!

    OdpowiedzUsuń
  4. WOW! Makijaż jest cudowny! Już chyba wiem jak będzie wyglądał mój sylwestrowy makijaż <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny makijaż ! Typowo sylwestrowy. :)
    http://weronikaadamczykblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. super ;) uwielbiam tak ciemne i wyraziste makijaże ☆

    OdpowiedzUsuń
  7. Pięknie podkreślone oczy!! <3 :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękny ! i dzięki za poradę dot. wazelinki na sypkie cienie :) :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz! Jest mi bardzo miło, że zainteresowałam Cię tym postem. Daje mi to motywację do pisania kolejnych :)

Jeśli prowadzisz bloga zostaw po sobie ślad, chętnie poczytam to, co piszą inni :)