Tanio a dobrze ! Sprawdź bo warto:) Pędzle do makijażu z Aliexpress

Hej:)

Doszła wczoraj do mnie paczka z Aliexpress. Co było w środku? Zestaw pędzli do makijażu.
Komplet zawiera pięć pędzli do twarzy, oraz pięć pędzelków do okolic oczu. Jestem mile zaskoczona jakością, bo w internecie czyta się różne opinie na temat produktów z Chin.

Pędzle były bardzo dobrze zabezpieczone - koperta bąbelkowa, folia, pianka, osobne osłonki na każdy pędzelek. Nie ma szans, aby mogły się popsuć w drodze. Przesyłka posiadała nr dzięki czemu cały czas mogłam śledzić w jakiej części świata akurat się znajduje. Zostały wysłane 28 października, u mnie były 13 listopada - 2 tygodnie to bardzo krótki czas jeśli chodzi o przesyłki z Chin. Czasem zdarza się , że paczka idzie 3 tygodnie, 4 , a w ekstremalnych przypadkach nawet i 2 miesiące.
Ale nie ma się czego bać, póki nie zatwierdzisz że paczka do Ciebie dotarła i jest zgodna z opisem, sprzedawca z AliE nie dostanie pieniędzy. Możesz zgłosić że paczka nie doszła, że jest niezgodna z opisem , a wtedy portal rozstrzyga spór i albo oddaje całą kwotę, albo jej część (w przypadku np. złego koloru danej rzeczy, złego rozmiaru, gorszej jakości itp.)




Tak prezentują się pędzelki po rozpakowaniu. Są bardzo gęste, miłe w dotyku, włosie nie wychodzi. Zapach jest bardzo delikatny, zapewne po krótkim czasie zniknie. Jak widać na zdjęciu od sprzedawcy można również zakupić akcesoria do makijażu m.in jednorazowe szczoteczki do tuszu, aby zachować higienę malując np kilkanaście osób tą samą maskarą. Myślę że to świetne rozwiązanie, ciekawe tylko jak sprawdzi się szczoteczka...

Pewnie już zauważyłyście, że pędzle wizualnie bardzo przypominają pędzle z Hakuro.  Ale moim zdaniem nie tylko wizualnie. Na pierwszy rzut oka jakość jest bardzo dobra, budowa , rodzaj włosia.
Wszystko prezentuje się świetnie. Pewnie zastanawiacie się jakie to w takim razie włosie. A no syntetyczne. I wbrew często słyszanym opiniom muszę powiedzieć że w tym przypadku takie włosie  nie jest minusem, ponieważ do podkładu nie wyobrażam sobie innego pędzla niż właśnie syntetyczny. Z doświadczenia wiem, że do różu, bronzera, czy blendowania cieni również bardzo dobrze nadają się syntetyki.

 Jedynym pędzlem który moim zdaniem musi być naturalny to ten do nakładania cieni. Warto też zwrócić uwagę z jakiego zwierzęcia jest zrobiony. Dzięki dobremu doborowi nasze cienie zachowają swój intensywny kolor na powiekach, nie będą się tak bardzo osypywać.

Wracając do tematu - Hakuro również są pędzlami syntetycznymi, więc i w tej kategorii są bardzo do siebie zbliżone.


Zestaw do twarzy:

Od lewej dwa pierwsze są ścięte, uważam, że dobrze sprawdzą się do różu. Pierwszy jest większy i minimalnie mniej zbity przez dłuższe włosie, drugi zaś odwrotnie.

Środkowy pędzel przypomina flat top Hakuro. Będzie idealny do podkładu.

Dwa ostatnie pędzle myślę, że będę mogła wykorzystać do konturowania twarzy. Najbardziej ciekawi mnie efekt po nałożeniu kosmetyku ostatnim , najdłuższym pędzlem. Liczę na to, że się sprawdzi;)


Możecie zobaczyć, że włosie jest na prawdę bardzo gęste:


Minimalnym minusikiem jest są dłuższe wystające brązowe włoski, które wystają tylko z jednego pędzelka. Jest to mały minus, ponieważ w łatwy i szybki sposób można je po prostu wyrwać, dzięki czemu pozbywamy się problemu. Chciałam zaznaczyć też, że w jednym z moich pędzli Hakuro również wystaje kilka takich włosków.


Tu możecie porównać sobie Hakuro z tymi z AliE


Dwa pierwsze od lewej to Chiński wyrób, dwa kolejne to Hakuro.


Przejdźmy teraz do pędzelków do powiek. Najbardziej spodobał mi się środkowy, ścięty ukośnie, oraz drugi od lewej, ścięty na prosto zaokrąglony. Wg opisu na aukcji pędzelki przeznaczone są do nakładania m.in korektora w trudno dostępne miejsca.  Oby się sprawdziły! 





Pędzle ścięte skośnie , jeden zaokrąglony, drugi ścięty na prosto.




























Pędzle ścięte na równo, jeden również prosty, drugi zaokrąglony.


Ostatni pędzel różni się od reszty, ponieważ jest sztywniejszy. Wydaje mi się, że nada się do zaznaczenia załamania powieki (Mam nadzieję że wiecie o co mi chodzi:) ).



Zestaw kosztuje obecnie niecałe 11$ , przesyłka jest bezpłatna więc całość będzie nas kosztować ok 40 zł . Jeśli interesują was choć 2 pędzle z tego zestawu opłaca się go kupić, ponieważ sam jeden Hakuro S51 kosztuje ok 35zł a zwykle musimy doliczyć jeszcze przesyłkę.
Link do aukcji : KLIK
Są też tańsze zamienniki : KLIK
Jeśli jesteście zainteresowane zakupem, ale nie wiecie jak się za to zabrać, dajcie znać, chętnie pomogę:)

W oko wpadł mi jeszcze taki zestaw, ale że pędzli blendowania mam już sporo, chyba na razie sobie daruję :) KLIK

Uwaga! Pamiętajcie aby przed zakupem dokładnie sprawdzić opinie na temat każdego produktu. Często w Feedbackach kupujący wstawiają real fotki, dzięki czemu możemy sprawdzić czy zakup jest wart swojej ceny.

A tak prezentuje się cały zestaw :



Zdecydowałybyście się na taki zakup?  Może polecacie jakieś inne akcesoria?

Beauty by ZaWula

Makijażem interesuję się od kilku lat. Uwielbiam malować siebie i innych. Ostatnimi czasy stałam się Aliholiczką, dlatego jeśli zastanawiasz się czy warto coś kupić, sprawdź czy nie opisałam już tego w którymś poście :)

42 komentarze:

  1. Też je mam :) Kupowałam na ebayu, za cały komplet dałam coś koło 37 zł. Nie powiem, że to najlepsze pędzle pod słońcem, ale za tą cenę są bardzo OK, szczególnie gdy malujemy kilka klientek jedna po drugiej to dla każdej mamy świeży pędzel i nie musimy ich na biegu czyścić i dezynfekować. Dla mnie to wygoda, że po całym dniu mogę zebrać wszystkie do kupy i dopiero oczyścić. Pędzle do oczu też wolę naturalne, ale do twarzy zdecydowanie lepiej sprawdzają mi się syntetyki. A szczoteczki do tuszu ( zabij mnie, nie wiem czemu, ale na początku przeczytałam pałeczki do uszu ) też kupiłam bo za wielką pakę zapłaciłam grosze, a psychiczny komfort jest bezcenny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tez mam (wlasciwie miałam) juz takie identyczne.Dostałam po nich uczulenia i nie polecam tej taniej chinszczyzny.Lepiej doplacic kilkadziesiat zł i kupić sobie Hakuro lub TOMMI WHITE

      Usuń
    2. Tez nie polecam.Nie warte 30zl,czuc klejem i chinszczyzną poprostu.Polecam jakies pędzelki polskiej firmy,np Tommi White

      Usuń
    3. Uuu przykre :( Rozumiem dziewczyny , że zamawiałyście konkretnie z tych linków, które podałam, tak?:(
      Tak jak pisałam, ALi to Chińskie Allegro, jest tam mnóstwo sprzedawców, którzy wystawiają podobne rzeczy, ale trzeba patrzeć na opinie i feedbacki, żeby właśnie nie trafić na tanią kiepską chińszczyznę. Ja na 6 zestawów , które zamówiłam nie byłam z jednego zadowolona w 100% . Ale tylko ze względu na trzonki.

      Usuń
    4. Mówię oczywiście o różnych zestawach od różnych sprzedawców;)

      Usuń
  2. ja też swoje kupiłam na ebay - jestem bardzo zadowolona, co prawda nie używałam do podkładu, bo do tego mam gąbkę, ale generalnie sprawdzają mi się do oczu, do konturowania, czy do korektora:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Hm, jak można oceniać produkt po jednym dniu? Ok pierwsze wrażenie pierwszym wrażeniem, ale bez przesady...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie oceniam produktu pod wzgledem uzytkowania, przeciez pisalam nawet ze licze na to ze sie sprawdza, ale nie mowie ze tak jest. Opisalam tylko jakosc wykonania, co jest wazne jesli chodzi o produkty z chin, bo wiadomo ze niezawsze to co na zdjeciach aukcji rowna sie to co dojdzie;)

      Usuń
  4. Odpowiedzi
    1. a powiedz pąłciłas przez pay pal ? wygladaja jak sunshade minerals :)

      Usuń
    2. Płaciłam kartą debetową visa. Nie obsługują paypala. Ale jak masz kartę visa to nie ma problemu ;)

      Usuń
  5. Wyglądają dobrze.. A tak swoją drogą nie wszystkie pędzle z Hakuro to syntetyki :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapewne masz rację:) Ja mówiłam o tych, które tutaj przedstawiłam:)

      Usuń
  6. Zestaw pędzli nie wygląda źle, jednak mnie nie przekonuje. Dla mnie tanie i dobre są Hakuro i Sunshide Minerals.

    OdpowiedzUsuń
  7. Marzy mi się taki komplet ;-) w mojej kolekcji za wiele pędzli to nie mam ;-)

    OdpowiedzUsuń
  8. A ja mam piękny komplecik pędzli Kavai :) Polecam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czy mogłabyś się podzielić źródłem, z którego je zamawiałaś?:)

      Usuń
    2. na e- zebra jest kilka z tej firmy ;)

      Usuń
  9. mnie interesują głównie pędzle do oczu:)) na pierwszy rzut faktycznie wyglądają jak hakuro:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Raczej nie zdecydowałabym się na te pędzle. Teraz ciułam sobie na pędzle Zoeva :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z jakiegoś konkretnego powodu?

      Usuń
    2. Słyszałąm że pędzle Zoeva są bardzo dobre, mam jeden na oku:)

      Usuń
  11. ja maluję czym popadnie, mam dużo tanich pędzli których używam od ładnych kilku lat :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Akurat szukałam jakiś fajnych niedrogich pędzli ;D

    OdpowiedzUsuń
  13. Również szukam jakichś fajnych niedrogich a porządnych pędzli a te właśnie na takie wyglądają :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetne te pędzle ! Jak an przesyłkę z Chin to naprawdę krótko czekałaś ....
    JA kiedyś zamówiłam sobie kurtkę zimową pod koniec października i przyszła mi dopiero w lutym :/

    Zapraszam do mnie :)
    http://lustrzaneodbicie6.blogspot.com/2014/11/w-domku-najlepiej.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To bardzo długo, ale przynajmniej zapewne odzyskalas pieniadze. ;)

      Usuń
  15. Mam pędzelki z Hakuro i bardzo je lubię. Jednak myślę, że flat topy mają nieco rzadsze włosie od tych ze zdjęcia. Najbardziej zachęca mnie pędzel z przedostatniej fotki. Bałabym się troszkę zamawiać z tej strony. Allegro do mnie najbardziej przemawia, bo jestem już obeznana i przerażają mnie obce sklepy internetowe. :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. AliE jest o tyle bezpieczne, że dopóki nie potwierdzisz ,że otrzymałaś przedmiot sprzedawca nie otrzymuje pięniedzy. Ja bez problemu dostałam 2 zwroty pieniędzy bo raz otrzymałam nie to co chciałam, a raz nie otrzymałam prawdziwego numeru przesyłki :)

      Usuń
  16. Dziś się na nie natknęłam i nie wiedziałam, czy się zdecydować. Po Twoim poście od razu zamówiłam! :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Chętnie bym zamówiła... ale zagraniczne strony mnie przerastają :P

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja również zamówiłam i jestem bardzo zadowolona.

    OdpowiedzUsuń
  19. Szukam właśnie dobrych mędzli do makijażu. Po twojej notce jestem nimi zainteresowana... niestety jak zobaczyłam, że strona jest bez złotówek ... no nie umiem sobie poradzić bez tego. Obce strony mnie przerażają... :/

    OdpowiedzUsuń
  20. Szukam właśnie dobrych mędzli do makijażu. Po twojej notce jestem nimi zainteresowana... niestety jak zobaczyłam, że strona jest bez złotówek ... no nie umiem sobie poradzić bez tego. Obce strony mnie przerażają... :/

    OdpowiedzUsuń
  21. Można je kupić na tej stronie za złotówki ? Jeśli nie to gdzie je jeszcze mogę kupić za złotówki ? Mogłabym prosić o linki ? Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Obecnie AliE wprowadziło płatność poprzez przelewy24 , czyli wybierasz swój bank, przelicza Ci na złotówki , logujesz się potwierdzasz przelew i automatycznie Cię wylogowuje. Działa tak samo jak PayU lub jest tym samym :)

      Usuń
  22. Ja właśnie czekam na moje pędzle :)
    Mam nadzieję, że będą bardzo dobre i długo mi służyły.
    Zapraszam do siebie www.phootoandstyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Widziałam, że mają taniej pędzle Zoeva, ale nie jestem pewna czy jakość jest adekwatna, bo jednak co Zoeva to Zoeva...

    OdpowiedzUsuń
  24. Mam je i bardzo dobrze mi sie sprawdzają :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Nie mogę się zdecydować które pędzle wybrać, ale na pewno zamówię na Ali;) bardzo fajny wpis, zapraszamy do nas

    OdpowiedzUsuń
  26. W tej chwili czekam z niecierpliwością na kilka innych zestawow z Ali:) Na pewno się z Wami podzielę opinią na ich temat . Zapraszam !!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz! Jest mi bardzo miło, że zainteresowałam Cię tym postem. Daje mi to motywację do pisania kolejnych :)

Jeśli prowadzisz bloga zostaw po sobie ślad, chętnie poczytam to, co piszą inni :)