Program Partnerski - sklep internetowy LadyMakeup - spróbuj i Ty :)

Cześć:)

Robiąc zakupy w jednym z moich ulubionych sklepów internetowych, zauważyłam, że prowadzi on program partnerski dla blogerów, vlogerów czy też osób prowadzących stronę na facebooku.

Korzyści są spore biorąc pod uwagę to, ile czasu musimy na to poświęcić.:)
Myślę że większość z was zna sklep Lady Makeup, wiecie więc, że jest to jeden z niewielu sklepów, gdzie asortyment jest przeogromny - od najtańszych marek takich jak Essence, po marki z wyższej półki, oraz te profesjonalne Kryolan, Hakuro, Zoeva, Artdeco, Glazel. Równocześnie jest to sklep, w którym mamy pewność, że nie kupujemy podróbki. Plusem jest również to, że często można spotkać promocję na darmową dostawę, dzięki czemu można kupić produkty niespotykane stacjonarnie w bardzo dobrej cenie.

Jeśli prowadzicie np. bloga i chcecie czerpać z tego korzyści w nienachalny dla czytelnika sposób serdecznie was zachęcam abyście dołączyli do programu partnerskiego :)

Informacje na temat współpracy znajdziecie tutaj , tak jak pokazałam wam to na obrazku :


Jesteście chętne do współpracy? :) Myślę że warto spróbować, w końcu nic nie tracimy nic, a można zyskać:) Pozdrawiam!


Beauty by ZaWula

Makijażem interesuję się od kilku lat. Uwielbiam malować siebie i innych. Ostatnimi czasy stałam się Aliholiczką, dlatego jeśli zastanawiasz się czy warto coś kupić, sprawdź czy nie opisałam już tego w którymś poście :)

7 komentarzy:

  1. fajna sprawa, pomyślę nad zapisaniem się 1

    OdpowiedzUsuń
  2. http://witamina1.blogspot.com/ zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie moge tego znalesc :)

    OdpowiedzUsuń
  4. nie mogę znaleźć linku :( mogłabyś podesłać :D?
    http://swiat-weni.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. nieee wyświetla mi się to w podanym linku ;c podasz? neverwithoutglasses.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Zmieniła się stopka strony - ja mam po zalogowaniu zakładkę "Program partnerski" :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz! Jest mi bardzo miło, że zainteresowałam Cię tym postem. Daje mi to motywację do pisania kolejnych :)

Jeśli prowadzisz bloga zostaw po sobie ślad, chętnie poczytam to, co piszą inni :)