Kontroluj swój czas!

Cześć! Dzisiaj trochę mniej makijażowo i kosmetycznie. Dzisiaj chcę wam pokazać coś, co zaryzykowałam kupić, ale czy było warto...?



Co to jest? To zegarek na rękę :) Kupiłam go za całe 2.99$ przez internet. Opinie na temat takich zakupów są różne, jedni są zadowoleni, inni uważają, że to strata pieniędzy. Mieliście kiedyś do czynienia z zakupami z Chin ? Ja nie mam sporego doświadczenia, ale mogę podzielić się z wami swoimi spostrzeżeniami do tej pory. Zegarek zamówiłam 8.10, doszedł do mnie 4.11, tak więc czekałam na niego prawie miesiąc.

Zdjęcia z aukcji :

Moje zamówienie przyszło do mnie w małej kopertce bąbelkowej, sam zegarek był dodatkowo zabezpieczony folią i...pianką? Nie było możliwości, aby mógł się uszkodzić.
Przejdźmy teraz wykonania - pasek jest bardzo ładny, wiadomo, nie jest to skóra, a materiał skóropodobny, ale tak jak mówiłam prezentuje się bardzo dobrze. Pasek składa się z 3 warstw, wierzchniej, widocznej na zdjęciu, miękkiego wypełnia, oraz że tak powiem podszewki:)

Poniżej już moje fotki:



Jeśli chodzi o tarczę i sam wzorek, również jestem zadowolona, wszystko jest bardzo dobrze wykonane, wzór nie wygląda jak tani chiński wyrób, wręcz przeciwnie. Wszystkie metalowe części są w kolorze złotym i mam nadzieję, że nie zmieni koloru:) Mechanizm ustawiania godziny działa bardzo sprawnie, nic się nie zacina.


( Teraz zauważyłam że na zdjęciu powyżej kolory na tarczy są przekłamane. Natomiast reszta zdjęć bardzo dobrze je odwzorowuje)



Tak jak widzicie tarcza jest spora, dla mnie jest to plus, bo takiego zegarka właśnie szukałam.
Zapłaciłam za niego 2,99$, przesyłka była darmowa, tak więc za wszystko zapłaciłam ok 8-10 zł, nie pamiętam już wg jakiego kursu bank mi przeliczył płatność.

Podsumowując , za te 10 zł myślę że na prawdę warto, ponieważ zegarek jest bardzo ładny. Wzorów i kolorów do wyboru jest wiele. Patrząc na zegarki w sieciówkach, które kosztują minimum 40 zł, a wcale nie są lepszej jakości, myślę że spokojnie można poczekać te 3-4 tyg i cieszyć się zaoszczędzonymi pieniędzmi :)

Poniżej wstawiam część z dostępnych wzorów z aukcji , z której kupowałam zegarek.
Oczywiście na innych aukcjach można kupić różnego rodzaju modele, w podobnych cenach.
Gdybyście były chętne, ale nie wiecie co gdzie i jak, zapraszam, chętnie pomogę i wytłumaczę:)


Beauty by ZaWula

Makijażem interesuję się od kilku lat. Uwielbiam malować siebie i innych. Ostatnimi czasy stałam się Aliholiczką, dlatego jeśli zastanawiasz się czy warto coś kupić, sprawdź czy nie opisałam już tego w którymś poście :)

8 komentarzy:

  1. Ładny i taniutki! Ciekawa jestem jak z trwałością..czy nie będzie schodziło to 'pozłacanie' :)

    OdpowiedzUsuń
  2. przepiękny! dobrze, ze działa i, że wszystko jest ok
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie:) obserwuje:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Z takimi zakupami trzeba uważać, bo zdarzają się buble, ale to nie prawda, że zawsze dostaniemy wadliwy i źle wykonany produkt (zresztą jak widać wyżej) :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście że trzeba uważać! Na Aliexpress jest tyle tandenty i "oszustów", którzy wstawiają zdjęcia pięknych rzeczy a wysyłają szmaty mówiąc szczerze. Dlatego trzeba kupować od sprawdzonych osób, popytać, poczytać, a na pewno będzie się zadowolonym klientem:)

      Usuń
  4. śliczny, będe takiego szukała, lub po prostu zamówię właśnie przez internet :)
    http://victoria-and-u.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten sam kupiłam w sklepie za... 30zl..dopiero potem zobaczy łam na internecie ze to kosztuje kilka złoty. Mam nadzieje ze z jakoś ci a ok bo kupiłam to koleżance w prezencie...

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz! Jest mi bardzo miło, że zainteresowałam Cię tym postem. Daje mi to motywację do pisania kolejnych :)

Jeśli prowadzisz bloga zostaw po sobie ślad, chętnie poczytam to, co piszą inni :)