Halloween + Makijaż w ciepłych kolorach

Hej:)

Jak minęło wam Halloween? Ja bawiłam się bardzo dobrze w gronie przyjaciół. Nie obyło się bez charakteryzacji - na szybko przerobiony zwykły makijaż , który zrobiłam sobie na imprezę. Ale wyszło całkiem ok, jak na halloweenowy makijaż. Niestety zdjęcia żadnego nie mam. Oprócz tego razem ze swoją przyjaciółką pierwszy raz tworzyłyśmy rany , również za szybko, a dodatkowo za pomocą domowych składników. Uważam, że jak na pierwszy raz, z takimi składnikami ( żelatyna, buraczki, chusteczki) wyszło całkiem ok. Myślę, że gdybyśmy się na prawdę postarały ,poszukały lepszych zamienników (choćby cieni bez drobinek:P) ,a nie robiły to na szybko, "popijając drinki",  było by na prawdę fajnie.

Ale... Wszystko przed nami. W przyszłym roku halloween będzie nasze;p







A teraz to, co udało mi się wczoraj wyczarować. Mimo, iż mamy prawie zimę, ja nadal zostaję przy ciepłych kolorach. Lato i ciepło to zdecydowanie lepsza opcja niż mrozy. A więc przedstawiam wam makijaż, który wykonałam takimi kosmetykami jak:


-fiolety,biały, brąz Glazel Visage
-pomarańcz Inglot
-żółty Sleek 
-pomadka Catrice Polska
-tusz świetnie wydłużająca maskara Eveline (złota) 
-podkład Affinitone






Beauty by ZaWula

Makijażem interesuję się od kilku lat. Uwielbiam malować siebie i innych. Ostatnimi czasy stałam się Aliholiczką, dlatego jeśli zastanawiasz się czy warto coś kupić, sprawdź czy nie opisałam już tego w którymś poście :)

8 komentarzy:

  1. świetne takie teczowe, słoneczne oczko
    a "makijaż " dłoni, a raczej charakteryzacja - wygląda jak prawdziwa !

    Zapraszam na nowy post
    i bardzo proszę o klikanie w link do bluzy i czapki

    http://aneczkaa123.blogspot.com/2014/11/mrauuu-kotecku.html

    OdpowiedzUsuń
  2. Makijaż się prezentuje pięknie ;D

    OdpowiedzUsuń
  3. Oczy kojarzą mi się z morzem i zachodem słońca. ;]

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna charakteryzacja na Halloween :) Też się dobrze bawiłam, bo organizowałam jeszcze urodziny :)
    Makijaż piękny :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuję wam bardzo:)

    Monika N w takim razie życzę wszystkiego najlepszego z okazji urodzin :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo pomysłowe! Prawie jak prawdziwe :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Makijaż piękny, a charakteryzacja dobra, bo aż fuj jak się patrzy :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz! Jest mi bardzo miło, że zainteresowałam Cię tym postem. Daje mi to motywację do pisania kolejnych :)

Jeśli prowadzisz bloga zostaw po sobie ślad, chętnie poczytam to, co piszą inni :)