Biżuteria za kilka złotych - o tym czy warto czy nie warto:)

Cześć! W końcu doszła do mnie paczka z biżuterią, na którą czekałam ponad miesiąc. Ale najważniejsze, że już ją mam.
Przesyłka zawierała dwie pary kolczyków i trzy naszyjniki. Wszystko kosztowało mnie 8$ , przeliczając na złotówki ok 28 zł, uważam że to bardzo ciekawa cena jak za taką ilość produktów.
Przy okazji przedstawiam wam mój makijaż w odcieniach brązu. Była to świetna okazja do sprawdzenia nowych cieni z Pierre Rene, o których pisałam niedawno,a pro po promocji w drogeriach. Na ustach ponownie błyszczyk Rimmel Apocalips. 
Wracając do biżuterii.. Nie mogę się zdecydować, czy jestem w pełni zadowolona z zakupów, czy też nie. Dlaczego? Dlatego, że mimo wszystko zakupy w Chinach to ruletka, nigdy nie wiemy, co ostatecznie  przyślą nam sprzedawcy ze wschodu. Tak było i w tym przypadku...

Naszyjnik nr 1


Naszyjnik nr 1 ma kolor starego złota. Łańcuszek z tyłu jest dość długi, więc można swobodnie regulować obwód. Jestem zadowolona:)


Naszyjnik nr 1

Kolczyki kokardki. Podobają mi się najbardziej ze wszystkich zamówionych rzeczy. Bardzo ładnie wyglądają na uchu, wygodnie się je nosi, nie zaczepiam nimi o nic. Mają nierówną powierzchnię, co daje efekt mieniących się kryształków.
Jak najbardziej polecam! 





To może teraz czas na trochę minusów. Takiego naszyjnika nie zamawiałam. Sprzedawca wysłał mi go zamiast tego, który zamówiłam. Niby nie jest taki zły, ale mimo wszystko o wiele bardziej wolałabym naszyjnik, który zamówiłam... 

Link do aukcji naszyjnika który zamówiłam.

Naszyjnik który dostałam :

zdjęcie naszyjnika z aukcji: 

Każdy ma inny gust, ja uważam np. że ten z aukcji prezentuje się o wiele lepiej.



Wrócę do tematu kolczyków. Te kolczyki zamówiłam z myślą o bardziej eleganckich "stylizacjach".
Wiadomo że nie można spodziewać się wiele po kolczykach za niecałe 4 zł, ale na zdjęciach z aukcji wyglądały bardzo ładnie. No niestety na żywo nie jest tak kolorowo, aczkolwiek nie jest też tragicznie. Przyglądając się widać, iż jest to tania, może nawet bardzo tania imitacja wyglądu złota. 
Ale osoba stojąca w większej odległości nie zwróci raczej uwagi na ich tanie wykonanie. 
Do fryzury, która nie eksponuje kolczyków również się nadadzą.
Pięknie wyglądają w mocnych świetle, kiedy mają możliwość odbijania promieni światła. 






I na sam koniec naszyjnik. Wykonanie jest solidne jak na wyroby z Chin. 
Dla mnie małym minusem jest to, że ma dość długi łańcuszek, który musiałam zapiąć już prawie z boku szyi, aby wyglądał tak jak na zdjęciu. Być może jego przeznaczeniem jest wisieć niżej, ale nie jestem przekonana czy będzie dobrze wyglądał. 
Podsumowując - jeśli sam wygląd wam się podoba, warto go zamówić, bo jakość jest na prawdę ok! :)




Ogólnie z zakupów jest zadowolona, byłam przygotowana na to, że mogę dostać nie koniecznie to czego oczekiwałam, tak więc uważam że nie jest źle. Być może uda mi się jeszcze dogadać ze sprzedawcą, aby wysłał mi poprawny model.


Beauty by ZaWula

Makijażem interesuję się od kilku lat. Uwielbiam malować siebie i innych. Ostatnimi czasy stałam się Aliholiczką, dlatego jeśli zastanawiasz się czy warto coś kupić, sprawdź czy nie opisałam już tego w którymś poście :)

11 komentarzy:

  1. powiem Ci, że na tym pierwszym zdjęciu tych kółkowych kolczyków wyglądają one na prawdę dobrze :) kokardki są przesłodkie, a naszyjniki jak najbardziej w moim guście :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawa notka, czekam na więcej , zaobserowwałam :)
    http://asiaa-asia01.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. kolczyki kokardki są urocze ;D mam podobny naszyjnik- kołnierz ;D

    OdpowiedzUsuń
  4. Biżuteria bardzo ładna. Ten naszyjnik - zamiennik też fajnie się prezentuje :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna biżuteria ! Świetny blog - obserwuję ! :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Właśnie dlatego jak mam zamiar coś kupić upewniam się lub po prostu jadę po to. Mimo wszystko wydaje mi się , że to i tak dobry zakup za taką cenę ;)

    http://przyszlosczapisanawterazniejszosci.blogspot.com/ Dopiero zaczynam ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Kolczyki wstążki urzekły mnie :-) śliczne są

    OdpowiedzUsuń
  8. Blog bardzo fajny:):):) Piękne zdjęcia:):)

    OdpowiedzUsuń
  9. ja już całe szczęście wyleczyłam się z taniej biżuterii - po pierwsze, miałam jej za dużo, a po drugie - jeśli w czymś się zakochałam to nie dane mi było długo się tym cieszyć bo zaraz się coś wycierało, a to oczko odpadło, coś się zepsuło...

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz! Jest mi bardzo miło, że zainteresowałam Cię tym postem. Daje mi to motywację do pisania kolejnych :)

Jeśli prowadzisz bloga zostaw po sobie ślad, chętnie poczytam to, co piszą inni :)