Zamienniki

Witam :)

Niedawno pisałam wam o moich nowościach w paletce cieni. Dziś chcę wam pokazać test jednego z tych cieni , a dokładnie nr 399. W sklepie porównywałam go, z tego co zauważyłam, bardzo lubianym kolorem 160.
Są do siebie bardzo podobne, 160 ma chyba minimalnie więcej beżu niż różu.
Tak więc jeśli polujecie na 160, a nie możecie już go dostać, ten kolor jest w stanie go zastąpić:)
(A przynajmniej tak to wyglądało w oświetleniu sklepu )

Co myślicie?

Chętnie usłyszę słowa konstruktywnej krytki :)




Beauty by ZaWula

Makijażem interesuję się od kilku lat. Uwielbiam malować siebie i innych. Ostatnimi czasy stałam się Aliholiczką, dlatego jeśli zastanawiasz się czy warto coś kupić, sprawdź czy nie opisałam już tego w którymś poście :)

10 komentarzy:

  1. Bardzo fajny makijaż :) lubię połączenie matu z perłą :) Ten nr 160 można dostać w listopadowym wydaniu gazety Glamour :) za 5.99zł właśnie dzisiaj zakupiłam dwa odcienie z tej serii a tydzień temu kopiłam pierwszy w Inglocie ale jak zobaczyłam gazetkę to wzięłam dwa kolory z gazetą bo mam je za 12zł :) co prawda mniejsze niż wklad za 13zł ale dla mnie to plus bo szybciej może zużyje bo mam ogromny zbiór masy cieni :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję:) Wiem, że są obecnie w Glamour, żałuję że nie wiedziałam wcześniej, zanim kupiłam 399 :) Ale.... może w takim razie kupię sobie też gazetę...Muszę to dziś poważnie przemyśleć:)

    OdpowiedzUsuń
  3. nie dostaniesz słów krytyki, bo makijaż jest cudowny :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczny kolor i makijaż oczywiście ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo ładny makijaz, podoba mi sie bardzooo ! a co do wiezyczek - ciezko pow bo nieraz maja po 49 zł nie raz po 99 zł i sama nei wiem a mam ochote na tego cameleona :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja wieżyczek jeszcze nie próbowałam, może jak kiedyś będą za 50 zł to się skuszę:D

      Usuń
  6. i cienie i makijaż bardzo mi się podobają! :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo mi się makijaż podoba! I nie ma co tu krytykować. Ładne przejścia między kolorami i starannie roztarte granice, super :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Makijaż bardzo mi się podoba i nie ma co tu krytykowac a i cienie są super:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz! Jest mi bardzo miło, że zainteresowałam Cię tym postem. Daje mi to motywację do pisania kolejnych :)

Jeśli prowadzisz bloga zostaw po sobie ślad, chętnie poczytam to, co piszą inni :)