Paletka Kryolan do wzięcia!






Uwaga Uwaga! Zapraszam wszystkie chętnie osoby!




Z powodu braku miejsca w kuferku, sprzedam paletkę 10 cieni firmy Kryolan.

Bardzo wydajne, nie widać prawie ubytków . Poczta lub odbiór w Warszawie.

Cena nowej paletki to co najmniej 195 zł.

Ja sprzedam ją za 100zł :)

Chętne osoby proszę o kontakt w komentarzu lub na facebook'u : facebook.com/makijazwarszawa

Miłego wieczoru! ;*




Beauty by ZaWula

Makijażem interesuję się od kilku lat. Uwielbiam malować siebie i innych. Ostatnimi czasy stałam się Aliholiczką, dlatego jeśli zastanawiasz się czy warto coś kupić, sprawdź czy nie opisałam już tego w którymś poście :)

1 komentarz:

  1. U mnie na blogu konkurs:)
    Zapraszam serdecznie do wzięcia udziału :)
    www.stylevoila.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz! Jest mi bardzo miło, że zainteresowałam Cię tym postem. Daje mi to motywację do pisania kolejnych :)

Jeśli prowadzisz bloga zostaw po sobie ślad, chętnie poczytam to, co piszą inni :)