Autumn! Kobo & Inglot

Witajcie!
Dziś przychodzę do was z dwoma tematami.
Po pierwsze : Makijaż
Po drugie : Nowości

Od czego zaczniemy? Może od makijażu - makijaż w jesiennych kolorach , czyli brązach.
Celem był makijaż podchodzący pod wieczorowy, na żywo taki też był, natomiast aparat postawił na swoim rozjaśniając minimalnie kolory cieni. Tak więc uznajmy, iż jest to makijaż dzienny. Oprócz oczu dużo uwagi skupiłam na cerze, chcąc nadać jej świeżości. W tym celu dość mocno rozjaśniłam środkową część twarzy. Efekt dopełnia róż, który podkreśla policzki.

O to efekty:




Jak wam się podoba? Może macie jakieś sugestie? Chętnie usłyszę również rady jak wykonywać zdjecia , aby kolory były jeszcze bardziej intensywne.

Teraz przejdźmy do drugiego tematu:
Taaaak jest to jeden z moich ulubionych tematów, gdyż wiąże się z nowymi produktami w moim kuferku! Uwielbiam wybierać w sklepie kolejne cienie, kredki, podkłady. Taka mała mania, ale jak cieszy! Też tak macie...? ;)

Dobrze, wracając do tego o czym miałam pisać - co nowego?
W moim kuferku zawitał nowy Utrwalacz w spray - KOBO  . Kupiłam go na promocji -40% na całą szafę, tak więc zapłaciłam za niego ok 15 zł, tak więc żal było nie spróbować prawda?
Liczę na to, że będzie równie dobry co Fixer z Kryolanu, byłby świetnym zamiennikiem -> łatwo dostępny, o wiele tańszy. No ale cóż, zobaczymy ile utrzyma makijaż na miejscu, słyszałam już jedną opinię, że jednak Kryolan jest minimalnie lepszy. Spróbujemy - zobaczymy. Próbowanie nowych kosmetyków to też przecież spora frajda:)

Oprócz utrwalacza pokażę wam również moje dwa nowe cienie Inglotowe, które dostałam w prezencie imieninowym:) Będąc w sklepie Inglota nigdy nie mogę się zdecydować, które kolory wybrać, jest ich tak wiele, niby podobne, a jednak każdy inny. Mam nadzieję, że kiedyś będę miała wszystkie. Nie wiem jakim cudem, ale może się uda!





Dziękuję wszystkim którzy czytają moje posty, dziękuję również za komentarze, dzięki którym wiem, że nie piszę sama dla siebie:)
Czy wy korzystałyscie z tego Fixera? Powiecie coś o nim ?

Pozdrawiam!


Beauty by ZaWula

Makijażem interesuję się od kilku lat. Uwielbiam malować siebie i innych. Ostatnimi czasy stałam się Aliholiczką, dlatego jeśli zastanawiasz się czy warto coś kupić, sprawdź czy nie opisałam już tego w którymś poście :)

6 komentarzy:

  1. Świetnie wyglądasz na zdjęciach :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ładny delikatny makijaz i sliczna buzia :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Makijaż piękny... Ty jesteś piękna. Full wypas normalnie. Czego użyłaś do wykonania tego makijażu?
    Cienie INGLOTA bardzo ładne. Daj znać, jak ten fixer, bo mnie też kusił, ale bałam się ryzyka, bo ogólnie mam potrzeby utrwalania makijażu, ale gdyby był rewelacyjny, to kto wie, może bym zarezerwowała sobie na większe wyjścia.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ładnie Ci w delikatnych odcieniach :) Bardzo lubię Inglota :) Blog też fajnie prowadzony. Jestem na TAK :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczny, taki subtelny ;)

    http://feelfeminine.blogspot.com/2014/11/sunshade-minerals.html

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz! Jest mi bardzo miło, że zainteresowałam Cię tym postem. Daje mi to motywację do pisania kolejnych :)

Jeśli prowadzisz bloga zostaw po sobie ślad, chętnie poczytam to, co piszą inni :)