Inglotowa Inspiracja

Hej, w poprzednim poście na temat zakupów pokazywałam wam dwa nowe Inglotowe cienie.
Postanowiłam jakoś je połączyć i wydaje mi się, że się udało :)
Makijaż miał być "świeży", rozświetlający i na co dzień, mam nadzieję, że mi się udało i patrząc na niego takie właśnie odnosicie wrażenie. Dla pokreślenia kolorów użyłam również szminki z Catrice , aczkolwiek wydaje mi się, że w tak intensywnym kolorze nie odważyłabym się wyjść na ulicę..
Mam nadzieję, że wam się podoba, czekam również na konstruktywną krytykę oraz wskazówki.
Chciałam wam również podziękować za czytanie moich postów oraz komentowanie, dzięki temu wiem, że zdarza mi się czasem napisać coś ciekawego i że ktoś to czyta:)




Beauty by ZaWula

Makijażem interesuję się od kilku lat. Uwielbiam malować siebie i innych. Ostatnimi czasy stałam się Aliholiczką, dlatego jeśli zastanawiasz się czy warto coś kupić, sprawdź czy nie opisałam już tego w którymś poście :)

10 komentarzy:

  1. Pięknie wyglądasz w delikatnie podkreślonych oczach i tym kolorze szminki. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo odmładzający i odświeżający make up:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna kreska - dla mnie idealna;) a i kolory na powiekach mi się podobają i pasowałyby mi również.

    OdpowiedzUsuń
  4. Życzę powodzenia w Blogowaniu:)
    Będę zaglądać częściej:))

    W wolnej chwili zapraszam do mnie

    BUZIAKI :******

    chicabombb.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Czesc :) Ale slicznie , swiezo ! Tez mam ten cien 410 i go uwielbiam :) Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękny świeży makijaż:) Bardzo rozświetla oko i cała twarz. Kolory cieni rewelacja :)))
    http://blogbezzapachu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękny świeży makijaż:) Bardzo rozświetla oko i cała twarz. Kolory cieni rewelacja :)))
    http://blogbezzapachu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ladny makijaz , a pomadke ktora do Ciebie bardzo pasuje powinnas nosic czesciej . Nie boj sie kolorow , jest w nich Tobie bardzo ladnie .!

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękny makijaż :) Lubię takie delikatne połączenia kolorów :)
    Zapraszam do mnie www.beyourclown.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz! Jest mi bardzo miło, że zainteresowałam Cię tym postem. Daje mi to motywację do pisania kolejnych :)

Jeśli prowadzisz bloga zostaw po sobie ślad, chętnie poczytam to, co piszą inni :)