Przerwa przerwunia

Cześć, co u was słychać w te mroźne dni?  Ja np. siedzę ciągle pod kilkoma warstwami , ponieważ każdego dnia przemarzam :)
Chciałam wam powiedzieć iż niestety musiałam i muszę zrobić sobie przerwę w pisaniu postów, bo w końcu udało mi się dostać pracę ( w końcu:D ) , mam szkolny weekend i nie mogę znaleźć czasu aby zająć się blogiem... Mam nadzieję że w niedzielę znajdę czas:)

Beauty by ZaWula

Makijażem interesuję się od kilku lat. Uwielbiam malować siebie i innych. Ostatnimi czasy stałam się Aliholiczką, dlatego jeśli zastanawiasz się czy warto coś kupić, sprawdź czy nie opisałam już tego w którymś poście :)

2 komentarze:

  1. gratuluję pracy :))

    co do zimna, to ja bez termoforu ani rusz w domu :))))))

    OdpowiedzUsuń
  2. ja ostatnio też miałam dużo pracy, więc wiem, co to znaczy ;-)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz! Jest mi bardzo miło, że zainteresowałam Cię tym postem. Daje mi to motywację do pisania kolejnych :)

Jeśli prowadzisz bloga zostaw po sobie ślad, chętnie poczytam to, co piszą inni :)