Ponownie Nadchodzi Wiosna!

Witam ponownie!:)
Na prośbę jednej z użytkowniczek zrobiłam dla was tutorial makijażu "Nadchodzi wiosna" , który pokazywałam wam już jakiś czas temu.
makijaż , aliexpress, makeup , make u p , metamorfoza , blog, kosmetyki, revolution, farbki do brwi, wiosenny, wiosna , wiosenny makijaż

Jest to mój pierwszy tutorial, tak więc nie dziwcie się, że jego jakość i technika jaką został jest zrobiony pozostawia dużo do życzenia:) Niestety, jeszcze nie odkryłam jak zrobić kilkanaście takich samym zdjęć , dokładnie w takim samym ustawieniu głowy i przy takim samym świetle.
Ale na błędach człowiek się uczy, może kiedyś uda mi się dojść do perfekcji, no...albo chociaż do połowy sukcesu;p

makijaż , aliexpress, makeup , make u p , metamorfoza , blog, kosmetyki, revolution, farbki do brwi , wiosenny makijaż , wiosna  , wiosenny , tutorial

1.Pierwsze zdjęcie przedstawia powieki bez żadnego kosmetyku.
2.Nakładamy bazę.  Ja użyłam akurat jednego z palety podkładów i korektorów Kryolan. Dodatkowo
   możemy pęsetą wyregulować brwi...:)
3.Nakładamy brązowy cień w załamanie i rozcieramy granicę .
4.Na całą ruchomą powiekę nałóżmy pomarańczowy cień.
5.Granicę pomiędzy brązowym cieniem a pomarańczowym rozcieramy.
6.Powyżej brązowego cienia rozcieramy biały cień (lub beżowy) aby jeszcze bardziej rozmyć granicę.
7.Dolną powiekę malujemy zielonym kolorem.
8.Wewnętrzny kącik rozświetlamy białym cieniem.
9.Na linię wodną nakładamy białą kredkę.
10. Podkreślamy brwi.
11. Malujemy rzęsy i gotowe:)

makijaż , aliexpress, makeup , make u p , metamorfoza , blog, kosmetyki, revolution, farbki do brwi

Beauty by ZaWula

Makijażem interesuję się od kilku lat. Uwielbiam malować siebie i innych. Ostatnimi czasy stałam się Aliholiczką, dlatego jeśli zastanawiasz się czy warto coś kupić, sprawdź czy nie opisałam już tego w którymś poście :)

13 komentarzy:

  1. Pięknie Ci w tym makijażu :) Rewelacyjnie gra z Twoim typem urody, a pomadka jest boska <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Oj pogoda czasami jest wiosenna, jednak boję się tej zimy stuleci,która ma nadejść :/ Zdradź sekret cóż to za pędzelek,którym malujesz dolną powiekę?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zima dopiero w kwieetniu, jeszcze dużo czasu:)
      Szczerze mówiąc nie znam nazwy bo nabyłam go jako używany, ale podobne są z Maestro360, Sigma E20 albo Zoeva SB226. :)

      Usuń
  3. Piękny makijaż, taki świeży :)

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo dobry tutorial, nieźle to wyszło!

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny makijaż i bardzo Ci do twarzy w nim :)
    Obserwuję :)

    carolajnstyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo ładny makijaż :)
    kolorowy ale nie krzykliwy (jak zwykle moje hehe) :) super

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny ;)) Ja dopiero zaczynam z makijażem ale twój blog bardzo mi się przydaje ;))

    OdpowiedzUsuń
  8. WoW podoba mi się :)

    50 fanka Wita i Zaprasza do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. to teraz wiosna już nie ma wyjścia..musi nadejść :)

    http://blogbezzapachu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz! Jest mi bardzo miło, że zainteresowałam Cię tym postem. Daje mi to motywację do pisania kolejnych :)

Jeśli prowadzisz bloga zostaw po sobie ślad, chętnie poczytam to, co piszą inni :)