Makijaż studniówkowy

Jako że zbliża się czas studniówek, postanowiłam wykonać prosty makijaż , który mógłby być częścią kreacji na tę wyjątkową noc:)
Tym razem jako koloru przewodniego użyłam dwóch cieni - najpierw żółte złoto Inglot, a na wierzch cień z 5-cio cieniowej paletki Diora , przypominający kolor Patina  z Maca.
Chciałam wam również pokazać bardzo fajny efekt rozświetlenia rozświetlającą emulsją z Revlonu, ale jak widzicie moja umiejętność robienia zdjęć jest daleka od ideału.


Na usta nałożyłam pomadkę z Rimmela w kolorze nude , delikatnie musnęłam jeszcze łososiowym odcieniem z Eveline, który dostałam kiedyś jako gratis;) W dalszym ciągu walczę z kształtem moich brwi , jest ciężko, ale cały czas staram się jak mogę, aby wyglądały coraz lepiej. Niestety, tam gdzie powinny, nie chcą rosnąć..


Nie wiem czy zwróciłyście uwagę, 2 dni temu odnowiłam swój kolor na włosach (535 czekolada) farbą Casting , jest to jedyna farba na którą się zdecydowałam w całym swoim życiu i śmiało mogę powiedzieć że spełnia moje oczekiwania. Czytałam kiedyś opinie, że włosy po niej wypadają, niszczą się o wiele bardziej, ale ja na szczęście nic takiego nie zauważyłam. Wręcz uwielbiam gdy po koloryzacji przez kilkanaście dni włosy są w o wiele lepszej kondycji. Być może jest to efekt powierzchowny, ale mi to nie przeszkadza, ważne że nie widzę ubytku w ilości moich kłaków :) Kolejnym razem, gdy będę farbować, zdecydowałam, iż wybiorę ciemniejszy kolor, taki, jaki jest przez pierwsze 5 dni po koloryzacji Czekoladą. Tak więc przyjdzie i kolej na Brownie :) Mam nadzieję że będę zadowolona!



Beauty by ZaWula

Makijażem interesuję się od kilku lat. Uwielbiam malować siebie i innych. Ostatnimi czasy stałam się Aliholiczką, dlatego jeśli zastanawiasz się czy warto coś kupić, sprawdź czy nie opisałam już tego w którymś poście :)

5 komentarzy:

  1. Ja tam uważam, że należy unikać tylko farb Palette Schwarzkopf, podobno Syoss przesusza. Ja tam stosowałam Loreala zawsze (ze względu na piękne odcienie, niestety porównanie cena vs. jakość... średnio, ale odżywki dołączone do farb są świetne), teraz rozjaśniam tylko.
    Czy ten rozjaśniacz z Revlonu, tak jak podkłady zalatuje na kilometr alkoholem?

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładny makijaż, w sam raz na studniówkę czy inne imprezy:) Z brwiami cierpliwości - odrosną:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczny makijaż <3 Genialne na studniówkę :)

    http://dance-is-our-love.blogspot.com/ <3
    Pozdrawiamy
    SONYEO

    OdpowiedzUsuń
  4. swietny ten makijaz.....bardzo fajne roztarcie cieni ! perfecto <3

    OdpowiedzUsuń
  5. makijaż bardzo ładny , podoba mi się ☺

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz! Jest mi bardzo miło, że zainteresowałam Cię tym postem. Daje mi to motywację do pisania kolejnych :)

Jeśli prowadzisz bloga zostaw po sobie ślad, chętnie poczytam to, co piszą inni :)