Zimowe zdobycze!

Witam! Jak minęły wam mikołajki ? Mikołaj przyniósł wam upominki? :)
Ja dostałam dużo słodyczy, które niestety już się kończą...

Ale wracam do tematu mojego posta - wybrałam się dziś na kolejne poszukiwanie pracy, mając w planach wstąpienie do drogerii Natura w poszukiwaniu promocyjnych okazji. Niestety z tego słynę, że gdy widzę super promocję nie mogę przejść spokojnie obok niej..:) Dzisiaj oczywiście było tak samo.
 Jechałam do sklepu z myślą o upolowaniu okazji z Kobo, ale niestety, kolory które były w promocji nie przypadły mi do gustu. Zbliżałam się już do wyjścia zrezygnowana nieudanymi zakupami, gdy nagle zauważyłam pigmenty z Essence za 2,99 ! Jako że pigmenty kocham, wzięłam wszystkie 3 kolory jakie były :
- niebieski w delikatnym odcieniu kobaltowym
- piękny jak ja go nazywam , jasny bakłażan
- szary delikatnie wchodzący w zieleń
Żałowałam, że nie załapałam się na łososiowy , po którym został już tylko tester. Ale cóż, są chociaż 3 :)
Przeszperałam resztę wyprzedażowych promocji, gdzie były m.in konturówki do ust z Catrice za 4 zł, pomadki za 4 i 7 zł no i moja kolejna zdobycz - ciemno łososiowa kredka do oczu, również z Catrice za całe 4 zł:)
Pierwszy raz spotkałam się z takim kolorem kredki, ale że bardzo mi się podobała, pomyślałam - biorę ją!
Jest mięciutka , daje bardzo intensywny kolor - idealna! Muszę tylko pomyśleć jak ją wykorzystać- może macie jakieś pomysły?:)

Tak więc ostatecznie wyszłam z 4 produktami płacąc jedyne 12,98. Uwielbiam takie zakupy !
Poniżej  dodaje jeszcze zdjęcie makijażu np na zbliżającego się sylwestra, w którym użyłam  kosmetyki widoczne również na zdjęciu:)
Miłego i ciepłego wieczoru !







Beauty by ZaWula

Makijażem interesuję się od kilku lat. Uwielbiam malować siebie i innych. Ostatnimi czasy stałam się Aliholiczką, dlatego jeśli zastanawiasz się czy warto coś kupić, sprawdź czy nie opisałam już tego w którymś poście :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz! Jest mi bardzo miło, że zainteresowałam Cię tym postem. Daje mi to motywację do pisania kolejnych :)

Jeśli prowadzisz bloga zostaw po sobie ślad, chętnie poczytam to, co piszą inni :)