Zakupoholizm + Make up

  Cześć! Jak idą wam przygotowania do sylwestra? Macie już jakieś plany? Ja pewnie jak zwykle dowiem się ostatniego dnia co będę robić, ale czuję że skończę na imprezie z Polsatem:D
Ale mam już pierwsze postanowienie na nowy rok - mniej kupować. O tak, to staje się moim problemem coraz bardziej, ciągle widzę coś w internecie , w sklepie i od razu myślę, że muszę to mieć! Ale wtedy odzywa się druga połowa mnie i powoli w głowie tłumaczy mi, że nie jest mi to potrzebne, a na pewno nie w tej chwili, że mogę poczekać. I tak jest coraz częściej, czasem się udaje , a czasem moja mało oszczędna połowa wygrywa i zamawia kolejne rzeczy do domu. Teraz głównie mam hopla na temat kosmetyków, wcześniej były artykuły dla mojego cztero kopytnego, ale udało mi się dojść ze sobą do porozumienia, że też ma wszystko czego potrzebuje;) Ale to też po części wasza wina! To wy wstawiacie na blogach ciekawe recenzje kosmetyków czy sklepów, których nie znam i z ciekawości jakie te rzeczy na prawdę są mam ochotę kupować i kupować!:)
  Żeby się czymś zająć i nie myśleć o głupotach, maluję . Maluję, maluję i maluję, wymyślam różne kombinacje, które raz kończą się dobrze, raz trochę gorzej...
Ostatnio naszło mnie na kombinację kolorów : Niebieskiego, pomarańczowego oraz czarnego .
Tak jak makijaż poprzedni tak i ten inspirowany jest ptakiem , o to taki ptak : :)
(zdjęcie zapożyczone z internetu)


I moje wypociny : 

makijaż , aliexpress, makeup , make u p , metamorfoza , blog, kosmetyki, revolution, farbki do brwi , kolorowy , wiosenny , jesienny

makijaż , aliexpress, makeup , make u p , metamorfoza , blog, kosmetyki, revolution, farbki do brwi



Jeśli macie ochotę, to proszę prześlijcie mi zdjęcia czy linki do zdjęć rzeczy, którymi mogłabym się zainspirować przy kolejnych makijażach:) 



Beauty by ZaWula

Makijażem interesuję się od kilku lat. Uwielbiam malować siebie i innych. Ostatnimi czasy stałam się Aliholiczką, dlatego jeśli zastanawiasz się czy warto coś kupić, sprawdź czy nie opisałam już tego w którymś poście :)

5 komentarzy:

  1. Bardzo fajnie Ci wyszło, świetnie dobrałaś kolory ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. idealnie pasuje do Twojej tęczówki:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten jest przepiękny, z jednej strony taki młodzieńczy i żywy, a jednak nie wyzywający i 'papugowaty'. Tak, jak zauważyły poprzednie komentatorki- wspaniale współgra z kolorem tęczówki.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz! Jest mi bardzo miło, że zainteresowałam Cię tym postem. Daje mi to motywację do pisania kolejnych :)

Jeśli prowadzisz bloga zostaw po sobie ślad, chętnie poczytam to, co piszą inni :)