Włosy gęstsze i bardziej puszyste? Sprawdź!

Dzisiaj przychodzę do was z nieco mniej makijażowym tematem. Dziś powiem kilka słów na temat włosów.
Niestety natura nie obdarzyła mnie pięknymi gęstymi włosami , zawsze był to mój problem i dość spory kompleks. Pewnego razu doszłam nawet do wniosku, że trwała będzie świetnym pomysłem na bujną fryzurę. Niestety, ani to dobrze nie wyglądało, a dodatkowo zniszczyło mi włosy, które do tej pory staram się odżywić, choć wizualnie..
Pewnego dnia zaczęłam zastanawiać się nad odżywką do włosów z Radicalu (Farmona).
To, co przykuło moją uwagę to skrzyp polny w składzie, który jest powszechnie znany z dużej zawartości krzemu, który to świetnie działa na budowę włosa.

Od producenta:

Odżywka Radical zawiera wysoko skoncentrowane i wzbogacone substancje biologicznie czynne, pielęgnujące i odżywcze. Ekstrakt ze skrzypu polnego zapobiega powstawaniu łojotoku i wypadaniu włosów. Sole mineralne, magnez, witamina C
i flawonoidy absorbując niepożądane wolne rodniki wzmacniają włosy. Prowitamina B5, wykazująca pod względem chemicznym i fizycznym pokrewieństwo z keratyną włosów, dzięki małej budowie cząsteczkowej, dociera aż do skóry właściwej i do korzeni włosów, odżywia je i wzmacnia. Aktywność prowitaminy B5 wspomagana jest szwajcarskim fitantriolem.
Odżywka ta, systematycznie stosowana - po każdym myciu włosów przez minimum trzy tygodnie, następnie, w celu podtrzymania rezultatów, dwa razy w tygodniu - zapobiega wypadaniu włosów, rozdwajaniu się końcówek, odżywia je i wzmacnia, nadaje włosom puszystość i witalność.

Skład: aqua, alcohol denat, PG 40 hydrogenated castor oil, panthenol, citric acid, methylchloroisothiazolinone (and) methylisothiazolinone, herba equiseti arvenseb extracy, phytantriol

Nie musimy przejmować się tutaj alkoholem w składzie, ponieważ ma on za zadanie wprowadzić resztę składników aktywnych w głąb skóry.

Ja używam odżywki od ok 2 miesięcy, codziennie po umyciu włosów, wcierając ją w skórę głowy, głównie z przodu, ponieważ tu mam największy problem. Niestety, po spięciu włosów do tyłu widoczne były u mnie delikatne zakola, na których były tylko pojedyncze króciutkie jaśniutkie włosy. Właśnie właśnie - tak było na początku, teraz po stosowaniu tego preparatu zauważyłam, że jest ich o wiele więcej i zaczęły rosnąć - teraz mają już ok 7-10 cm (wcześniej było to jakieś 2-3 cm?) .

Tak więc jeśli chodzi o działanie, moja opinia jest jednoznaczna - działa! Nie wiem tylko czy warto jest stosować płyn tak jak napisano na opakowaniu również na włosy, ja boję się jednak że może mi je dodatkowo przesuszyć.
Jeśli chodzi o aplikację , jest moim zdaniem wygodna - po odkręceniu butelki wystarczy odwrócić butelkę do góry nogami, kilka razy potrząsnąć, wydobywając w ten sposób kilka kropel na rękę (butelka ma wmontowany mechanizm dozujący krople) . Następnie rozcieramy odżywkę w rekach i wcieramy w skórę głowy.
Jeśli chodzi natomiast o zapach i konsystencję, również uważam, że nie ma się do czego przyczepić.
Zapach przyjemny, nieintensywny, konsystencja nielepiąca , nietłusta.

Podsumowując, jeśli szukacie czegoś co pomoże wam odbudować włosy, myślę że warto spróbować, szczególnie że cena to ok 12 zł za butelkę , która starcza na bardzo długo , może i nawet pół roku.

Aby dodatkowo nadać cienkim włosom objętości, polecam puder Got2be . Efekt na włosach krótkich jest fenomenalny , na włosach takich jak np moje, dość długie i nie cieniowane również się sprawdza, jednak nie tak bardzo jak przy krótkich. Jeśli będziecie zainteresowane, chętnie zrobię osobny post na temat pudru Got2be (koszt ok 15zł) .


Jeśli znacie jakieś inne , sprawdzone kosmetyki poprawiające kondycję włosa - piszcie! :)





Beauty by ZaWula

Makijażem interesuję się od kilku lat. Uwielbiam malować siebie i innych. Ostatnimi czasy stałam się Aliholiczką, dlatego jeśli zastanawiasz się czy warto coś kupić, sprawdź czy nie opisałam już tego w którymś poście :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz! Jest mi bardzo miło, że zainteresowałam Cię tym postem. Daje mi to motywację do pisania kolejnych :)

Jeśli prowadzisz bloga zostaw po sobie ślad, chętnie poczytam to, co piszą inni :)