Świątecznie

Przez ostatnie kilka dni, uczelnia dała mi się we znaki i zupełnie odciągnęła mnie od przyjemności, dlatego też i moja aktywność na blogu trochę zmalała. Na szczęście przyszedł czas świąt i udało mi się zagospodarować trochę czasu na chwilę relaksu. Wczoraj przyszedł to mnie już pierwszy prezent, a ja jak małe dziecko nie mogłam wytrzymać do wigilijnego wieczoru i otworzyłam go od razu. Nie było innego wyjścia ponieważ dobrze wiedziałam co jest w środku - lampa pierścieniowa , o której myślałam już od dłuższego czasu:)
  Zrobiłam wczoraj pierwsze próby, dochodzę do wniosku, że muszę jeszcze się sporo nauczyć żeby umieć w pełni ją wykorzystać, ale i tak uważam że jest to świetny "gadżet" dla osób, które chcą uzyskać świetne zdjęcia makijażu. Lampa bardzo dobrze wychwytuje szczegóły, trzeba więc pamiętać aby makijaż w każdym najmniejszym szczególe był idealny.Genialnie wychwytuje róż czy bronzer, co było czasem problemem przy zdjęciach w świetle dziennym. Wykonałam wczoraj makijaż delikatny, myślę, że świetnie nadałby się również na wigilijną kolację;) O to co mi wyszło :


Bardzo nie lubię kształtu mojej powieki, mimo że maluję ją najczęściej cały czas mam problemy z dobrze wyglądającym makijażem.

Wracając do prezentów, również Makijażowo sprawiło mi kilka dni temu miły prezent, który przyjdzie niestety po świętach, ale sądzę że warto czekać! W rozdaniu na blogu Makijażowo wygrałam swoją pierwszą paletkę Sleek'a, paletkę Acid. Kolory są piękne, takich kolorów jeszcze nie miałam, liczę więc że będę miała dzięki temu okazję zmalować jakiś szalony makijaż:)

Życzę wam wszystkiego najlepszego , świąt w jak największym gronie rodziny, aby minęły wam spokojnie i radośnie:) Merry Christmas ! 



Beauty by ZaWula

Makijażem interesuję się od kilku lat. Uwielbiam malować siebie i innych. Ostatnimi czasy stałam się Aliholiczką, dlatego jeśli zastanawiasz się czy warto coś kupić, sprawdź czy nie opisałam już tego w którymś poście :)

3 komentarze:

  1. bardzo fajny delikatny makijaż :-) jak dla mnie doskonale nadaje się na co dzień. świetny prezent, też planuję zakup lampy ;-) pozdrowienia i wesołych świąt!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz! Jest mi bardzo miło, że zainteresowałam Cię tym postem. Daje mi to motywację do pisania kolejnych :)

Jeśli prowadzisz bloga zostaw po sobie ślad, chętnie poczytam to, co piszą inni :)