Stop Google +

Po raz kolejny jestem wściekła na cudowne nowości Google + !
Nie wiem co mnie naszło kilkanaście dni temu, aby przełączyć się na ten profil. Mimo tego, iż odłączyłam tego samego dnia G+ od bloga, dodawanie komentarzy się nie zmieniło. Dzięki uprzejmości jednej z blogowiczek () , dowiedziałam się, że wiele osób, które również nie posiadają profilu na G+ nie mogą dodawać u mnie komentarzy. Po kilkunastu minutach doszukiwania się co zrobić, aby wyłączyć tę opcję - kolejne rozczarowanie... Wszystkie komentarze zniknęły, no bo przecież były to komentarze Google+..... Tak więc zostałam z jednym, może dwoma komentarzami i to tyle. Bardzo was przepraszam, nie myślcie że specjalnie je pokasowałam :) . I tak najważniejsze dla mnie jest to, że mogę was zaciekawić tym, o czym piszę. Mam nadzieję , że teraz już wszystko będzie sprawnie działać i nikt już nie będzie miał problemów z tą platformą. Zdecydowanie odradzam z własnego doświadczenia łączenia się z nią.
Miłego dnia ! ;)

Beauty by ZaWula

Makijażem interesuję się od kilku lat. Uwielbiam malować siebie i innych. Ostatnimi czasy stałam się Aliholiczką, dlatego jeśli zastanawiasz się czy warto coś kupić, sprawdź czy nie opisałam już tego w którymś poście :)

5 komentarzy:

  1. Ja muszę wreszcie to dziadostwo usunąć- założyłam sobie ten profil właściwie sama nie wiem po co, teraz mam tylko same problemy...na YT utworzyło mi dwa konta (z tego samego maila!) z tym, że jedno to jest G+, a drugie "normalne", na którym mam całą playlistę swoich ulubionych kawałków. Jak chcę sobie ich posłuchać, to zaraz po wejściu na yt muszę przełączać konta. A połączenie konta G+ z YT to już w ogóle szczyt.. Całe to G+ to idiotyzm...w ogóle tego nie ogarniam- nikt z tego nie korzysta, wszyscy się wkurzają, ale przecież nie wyłączą tego, bo to niby jakaś marna konkurencja dla Facebooka -.-

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie... marna... Ja się trzymam od tego już z daleka...

      Usuń
  2. Uu faktycznie nieciekawie się stało i z tego co czytałam przez ostatnie dni wiele dziewczyn miało z tym problem;/ próbuj udoskonalić a jak zwykle wychodzą jakieś problemy...

    OdpowiedzUsuń
  3. Nadrobimy! :) Ja polecam bloglivin' narazie nie dam im wygrać :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz! Jest mi bardzo miło, że zainteresowałam Cię tym postem. Daje mi to motywację do pisania kolejnych :)

Jeśli prowadzisz bloga zostaw po sobie ślad, chętnie poczytam to, co piszą inni :)