Makijaż sylwestrowy w nietypowych kolorach

Witam! W końcu nadszedł długo oczekiwany przez wiele osób dzień - sylwester! Czy macie już swoje pomysły makijaży na tak wyjątkowy dzień? Ja w swojej propozycji którą wymyśliłam wczoraj postawiłam na nietypowe kolory jak na ten dzień - zielenie + brąz , przy pomocy paletek Glazel.



Cienie które wykorzystałam w makijażu : 



                       Życzę wszystkim udanej zabawy sylwestrowej i jeszcze lepszego nowego roku! :)






Ps. Zapraszam również do napisania swojej opinii na temat tego pomysłu : KLIK

Beauty by ZaWula

Makijażem interesuję się od kilku lat. Uwielbiam malować siebie i innych. Ostatnimi czasy stałam się Aliholiczką, dlatego jeśli zastanawiasz się czy warto coś kupić, sprawdź czy nie opisałam już tego w którymś poście :)

4 komentarze:

Dziękuję za komentarz! Jest mi bardzo miło, że zainteresowałam Cię tym postem. Daje mi to motywację do pisania kolejnych :)

Jeśli prowadzisz bloga zostaw po sobie ślad, chętnie poczytam to, co piszą inni :)