Kosmetyki tanie a dobre!

Czy słyszałyście pozorne opinie na temat jakości kosmetyków a ich ceny?
Ja osobiście się z nimi nie zgadzam.
Uważam że tanie kosmetyki również mogą być bardzo dobre jakościowo.
Na dowód tego chciałam przedstawić wam kilka "tanich" ulubieńców z mojego kuferka :)

A o to i oni :

1. Puder transparenty Essence Fix & Matt (cena ok 14zł)

Puder bardzo drobno zmielony, świetnie dopasowuje się do każdego koloru skóry.
Jego celem w którym sprawdza się świetnie jest utrwalenie nałożonego makijażu jak i długotrwałe zmatowienie twarzy. Nie bieli twarzy (chyba że ktoś nanosi ogromne ilości pudru), daje bardzo ładny efekt. Obecnie w ofercie Essence jest nowa wersja tego pudru, również w formie prasowanej.

2. Eyeliner Esssence w żelu (cena ok11zł)

Jest moim zdaniem drugim - po eyelinerze w długopisie, linerem jeśli chodzi o łatwość aplikacji.
Można nim precyzyjnie wykonać kreskę przystosowanym do tego pędzelkiem.
Kolor linera jest bardzo wyraźny co również jest plusem.
Kolejnym plusem jest to, że w ogóle się nie kruszy, oraz utrzymuje się spokojnie cały dzień.
Kolorystyka z jaką się spotkałam jeśli chodzi o tę firmę to czarny , szary-metaliczny oraz , ciemna zieleń.
Sądzę że na prawdę warto zainwestować w taki eyeliner jeśli mamy zamiar tworzyć kreski nad okiem;)
Obecnie dostępny jest tylko przez internet.
W kolejnych postach jeśli chcecie, mogę opisać, pokazać jak krok po kroku wygląda taka aplikacja;)

3. Cienie podwójne Bell ( cena ok 11zł)

Cienie te są bardzo mocno napigmentowane. Mają bardzo ładne kolory, nie osypują się prawie w ogóle.
Dużym plusem jest to że pakowane są w dwa pasujące do siebie odcienie, dzięki czemu za 11zł można wykonać bardzo ładny makijaż oka :D
Ja posiadam nr 501 oraz 601 i 602 . 501 są to cienie matowe, świetnie nadające się do makijażu dziennego. Dodatkowo kreska zrobiona linerem w żelu pięknie podkreśli wasze oko!

4. Pędzelek do pudru EcoTools 1200 (cena ok 24zł)

Jest to pędzel wykonany z materiałów głównie recyklingowych. Włosie jest syntetyczne aczkolwiek bardzo dobrej jakości. Jest dość gęsty, gruby, ma mięciutkie włosie które nie podrażnia skóry oraz jest podstawą do nałożenia równomiernie pudru. Jeśli szukacie dobrego pędzla - właśnie go znalazłyście!

5. Korektor rozświetlający pod oczy Eveline ( cena ok 12zł)

Jest to świetny korektor w płynie, o lekkiej konsystencji który rozświetli pięknie Twoje oko.
Kolor który ja posiadam to 04 ligt (najjaśniejszy). Bardzo ładnie ukrywa cienie, nawet te największe oraz rozświetla spojrzenie. Można go również używać pod łukiem brwiowym jako rozświetlacza , gdzie również świetnie spełnia swoją rolę. Polecam wypróbować.

A wy macie swoje ulubione kosmetyki z niższej półki?:)

Ps. A już jutro zapraszam na film z moją recenzją paletki 120 cieni oraz zestawu pędzli firmy Lenka Kosmetik ;)



Beauty by ZaWula

Makijażem interesuję się od kilku lat. Uwielbiam malować siebie i innych. Ostatnimi czasy stałam się Aliholiczką, dlatego jeśli zastanawiasz się czy warto coś kupić, sprawdź czy nie opisałam już tego w którymś poście :)

1 komentarz:

  1. Puder z Essence i eyeliner miałam - bardzo dobre. Z pędzla Eco Tools także jestem bardzo zadowolona.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz! Jest mi bardzo miło, że zainteresowałam Cię tym postem. Daje mi to motywację do pisania kolejnych :)

Jeśli prowadzisz bloga zostaw po sobie ślad, chętnie poczytam to, co piszą inni :)