Coś co lubię :)

Ale pogoda! Mogłoby być tak cały czas, tylko śniegu brakuje. Grudzień moim zdaniem powinien być miesiącem białym - jeden jedyny miesiąc , i tyle wystarczy :D  Ale cóż, zima woli chyba wiosenne miesiące..
 W tym pięknym dniu chciałabym wam pokazać  to , co bardzo lubię - bransoletki. Uwielbiam mieć ich mnóstwo na nadgarstku , dodają nam w małym stopniu charakteru , stylu, mogą dużo o nas powiedzieć.
  Te które wam tutaj pokażę, są moim nowym zakupem, można powiedzieć że przypadkowym.
Kilka dni temu przeglądając pewną ze stron natrafiłam na reklamę z linkiem do sklepu z biżuterią (www.vezzi.pl) (A jednak! W ten sposób reklamy też działają:P) Największą moją uwagę przyciągnęły ceny - 2zł, 5zł , za na prawdę fajne modele. No więc co, przejrzałam wszystko, wybrałam 4 produkty ( w tym jeden składający się z 5 bransoletek) i złożyłam zamówienie. Zapłaciłam ok 25 zł razem z przesyłką , dostając jeszcze 10% rabatu. Uważam że jest to niedużo, za tak dużą ilość :)
Oprócz bransoletek w sklepie są piękne naszyjniki, na które też się chyba kiedyś skuszę.
Aha, co ważne - zamawiając bałam się, że produkty które wybrałam w "realu" będą wyglądać o wiele gorzej niż na zdjęciach sklepowych , na szczęście nic mylnego! Mam wrażenie że są jeszcze ładniejsze:)

Może i wam spodoba się coś z biżuterii:) Pozdrawiam!



Beauty by ZaWula

Makijażem interesuję się od kilku lat. Uwielbiam malować siebie i innych. Ostatnimi czasy stałam się Aliholiczką, dlatego jeśli zastanawiasz się czy warto coś kupić, sprawdź czy nie opisałam już tego w którymś poście :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz! Jest mi bardzo miło, że zainteresowałam Cię tym postem. Daje mi to motywację do pisania kolejnych :)

Jeśli prowadzisz bloga zostaw po sobie ślad, chętnie poczytam to, co piszą inni :)