Paletka cieni Glazel Visage

Czy słyszałyście o firmie Glazel Visage?

Niedawno przyszła do mnie paletka 8 cieni właśnie tej firmy.
Uważam że jest na prawdę świetna!

Cienie są chyba 2 razy większe niż okrągłe cienie z Inglota, pigmentacja jest na wysokim poziomie, a do tego prawie w ogóle się nie sypią dzięki swojej "miękkiej" konsystencji.

Kolejne plusy :
- Możliwość wyboru poszczególnych kolorów w paletce
- Genialne wykonanie opakowania + spore lusterko w środku

Minus:
- Dość wysoka cena

Z przodu widnieje grawer z nazwą firmy oraz, co mnie bardzo zaskoczyło wygrawerowane moje imię;)
Z tyłu natomiast mam również wygrawerowane po kolei numery cieni które wybrałam.

Na zdjęciu poniżej możecie zobaczyć swatche każdego koloru - wyżej bez niczego , niżej nałożone na podkład.

Zdecydowanie polecam i zastanawiam się czy w przyszłości nie skuszę się na kolejne paletki - tym razem większe :)




Beauty by ZaWula

Makijażem interesuję się od kilku lat. Uwielbiam malować siebie i innych. Ostatnimi czasy stałam się Aliholiczką, dlatego jeśli zastanawiasz się czy warto coś kupić, sprawdź czy nie opisałam już tego w którymś poście :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz! Jest mi bardzo miło, że zainteresowałam Cię tym postem. Daje mi to motywację do pisania kolejnych :)

Jeśli prowadzisz bloga zostaw po sobie ślad, chętnie poczytam to, co piszą inni :)