Makijaż dzienny

Cześć! W tym poście chciałam pokazać makijaż dzienny.

Do wykonania makijażu użyłam kosmetyków których używam na co dzień. Są to częściowo kosmetyki tanie a zarazem bardzo fajne jeżeli chodzi o jakość.

Podkład Bell Perfect Skin
Puder sypki Kobo
Kredka czarna Maybelline
Cienie ( brąz, róż, biały ) paletka Kryolan
Kulki brązujące Deborah
Róż Dior
Tusz Eveline
Konturówka do ust Maybelline
Szminka Rimmel z serii Kate Moss



Beauty by ZaWula

Makijażem interesuję się od kilku lat. Uwielbiam malować siebie i innych. Ostatnimi czasy stałam się Aliholiczką, dlatego jeśli zastanawiasz się czy warto coś kupić, sprawdź czy nie opisałam już tego w którymś poście :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz! Jest mi bardzo miło, że zainteresowałam Cię tym postem. Daje mi to motywację do pisania kolejnych :)

Jeśli prowadzisz bloga zostaw po sobie ślad, chętnie poczytam to, co piszą inni :)