Fiolet + czerń


Hej, tym razem makijaż w kolorach których wiele kobiet boi się używać - fiolet + czerń

Postanowiłam wykorzystać do tego celu paletkę 120 cieni firmy 
Była to jedna z moich pierwszych paletek które zakupiłam.
Mimo że cena nie jest wysoka, cienie są dobrej jakości. 
Warto pamiętać aby pod cienie nałożyć bazę lub podkład, by kolor był żywszy i dłużej się utrzymywał. 
Dużą rolę w nakładaniu cieni pełni też pędzelek. 
Warto zainwestować w zaledwie kilka, ale za to dobrze wykonane.
Oprócz paletki cieni wykorzystałam :
- Podkład z paletki podkładów Kryolan
- Puder transparenty sypki Essence
- Róż Dior
- Kredka czarna maybelline
- Tusz do rzęs Loreal
- Szminka Rimmel z serii Kate Moss nr 101






Beauty by ZaWula

Makijażem interesuję się od kilku lat. Uwielbiam malować siebie i innych. Ostatnimi czasy stałam się Aliholiczką, dlatego jeśli zastanawiasz się czy warto coś kupić, sprawdź czy nie opisałam już tego w którymś poście :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz! Jest mi bardzo miło, że zainteresowałam Cię tym postem. Daje mi to motywację do pisania kolejnych :)

Jeśli prowadzisz bloga zostaw po sobie ślad, chętnie poczytam to, co piszą inni :)